Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 har navn dem forbinner med personer dem ikke likte fra f eks oppveksten,, som gjør at dem IKKE liker dette navnet i voksen alder! Artig å høre hvilket navn du ikke liker, og bakgrunnen til dette...
Vannmann35 Skrevet 24. februar 2008 #2 Skrevet 24. februar 2008 Tja... Jeg har flere navn jeg ikke liker pga assosiasjoner: Monica - var oversminket, rølpete og guttegal Carina - samme Therese - samme Christer - gatas store pøbel som stjal og drev herverk Rune - ramp Kjetil - ramp Skal nevnes at jeg i voksen alder har fått helt andre erfaringer med navnene - kjenner strålende folk som heter dette! Likevel sitter nok aversjonene for navnene i fra barne- og ungdomsårene... Sånn er det bare...
Himmel og hav Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Jannicke - hun var innpåsliten, frekk og stjal fra meg. Elisabeth - Jeg hadde en kjæreste som var utro mot meg tre ganger (som jeg vet), alle gangene med ei som het Elisabeth (3 ulike damer) Irene - Hun mobbet meg en periode, og banket meg opp i skolegården.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Intressant spørsmål, faktisk.. Jeg liker ikke: Monica - pen, men hun visste det altfor godt, var snobbete og selvgod Sandra - Bitch! Gunnar - særing, med altfor mange meninger som han aldri holdt for seg selv Rikke - sur og grinete Egil - altfor selvgod og overlegen
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #5 Skrevet 25. februar 2008 jeg liker ikke: Monica- hun var blodharry Mona- det samme Randi - det samme Linda - det samme Sveinung - ekkel gutt Solveig - ikke særlig snill Ulla - Bitch (synd for det er et morsomt navn)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 Lena - Bitch Anders - Merkelig Kristine - Svullen og lite hyggelig Randi - Selvgod og lite empati Emil - Selvgod uten grunn
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Jeg glemte den verste assosiasjonen av de alle: Hedvig - gammel tilbakestående spilleavhengig dame som en gang slo til venninna mi
Gjest Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 "Himmel og hav", håper virkelig ikke min datter blir en sånn utrorype!;-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå