Gå til innhold

Feber

gep68 har fått jenta:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei lita jente på 11 uker som har fått feber. Har vært på legevakten og der fant han ingenting. Crp er fin tok også urinprøve som også var negativ. Hun har 38,8 og hun er slakk og klager seg hele tiden. Hun har spist lite i dag.

Jeg gir kun mme så jeg ser hvor mye hun får i seg.

Noen andre som har vært borti dette?

Uff jeg liker ikke dette. Det kommer så mange dumme tanker,også blir jeg redd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært borti det?

Skrevet

Ingen?????????

Skrevet

Husker at gutten min var syk da han var ganske så liten med feber og klaging...

Vi var på legevakten to ganger og siste gang viu var der fant de ut at han hadde øreverk...

Feberen gikk over av seg selv etter få dager.

Ikke vær redd for å dra på legevakten en gang for mye, man skal være forsiktig når barn som er så små har feber.

Gutten min har hatt feber ett par ganger etter dette også og det går fort over og er alltid verst på kvelden.

Skrevet

Hvis du er redd så reis til legevakta igjen, og hvis du vil at de ordentlig skal undersøke henne så overdramatiser litt. Si at hun ikke spiser, gråter osv. Har på følelsen at legene på legevakta ikke vet alltid hva de driver med og hva de sier.

Pappaen min ville de sende hjem med luftsmerter siden han klagte på vodnt i magen, og jeg nektet å ta han med hjem. Det viste seg at det var hjerteinfarkt.

Hvis hun fortsatt har feber ta kontakt med de, babyen din blir urolig når du stresser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...