Gå til innhold

Hvilken er den beste quinny vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst på en quinny vogn hvor jeg også kan bruke understellet til izi sleep bilstolen på.

Men vil gjerne at den skal ta liten plass når den sammenslått, og helst ha mulighet til å legge ryggen.

Quinny freestyle vognene ser så store ut??

quinny speedy (som jeg synest ser veldig fin ut) hører jeg at er veldig liten, og at ryggen ikke kan legges helt ned??

'

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vil legge ned ryggen, og at den skal ta liten plass når den er sammenslått. SkriveLeiver =)

Skrevet

de er veldig like da. freestyle er veldig smal. venninnen min har den og en liten jente på 8kg og det blir trangt med pose i.....

begge kan legge ned ryggen på NYE modeller. 05 går ihvertfall ikke....

begger er vel små også. har hatt speedy selv og den var liten.

i butikken (når jeg skulle se på en helt annen vogn) sa han at speedy var den beste quinny og den som var minst reklamasjoner på etc.

vil personilig ikke anbefale noen av dem fordi de er VELDIG ustabile. det er de mest ustabile 3-hjulingene. alt som skal til er at bussen svinger eller barnet beveger seg, noe de gjør når de blir litt eldre. de som jobber i barnehage skyr disse vognene!

du har jo zapp og, men det er jo en reisetrille. blir veldig liten, men utel liggestilling.

så er det buzz. har ikke noe erfaring med den, men den har bare et bittelite hjul forran. ser ikke så lett ut å trille med.

Skrevet

jeg har quinny buzz å har vært veldig fornøyd med denne vognen. har vogna liggende i bilen så vi bruker som handlevogn, å er bare super fornøyd me den.. sports delen ka du bruke til ungen er 2år viss ikke h*n er veldig lang.. men viss du vil ha en enkel å veldig lett vogn så er denne å anbefales..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...