solstråle69 Skrevet 23. februar 2008 #26 Skrevet 23. februar 2008 Hi, hi, hi! Har han ringt fra en telefon hvor regningen kommer i ditt navn??? Og 3 og 7 minutter??? :-))) Jeg hadde nok blitt forundret om det var min mann, men med så dårlig kamuflering og så korte samtaler, tror jeg nok jeg bare hadde hatt det litt morro med ham! :-))) Er det seriøst noen som hadde vurdert å avslutte forholdet av denne grunnen?
Northernlights Skrevet 23. februar 2008 #27 Skrevet 23. februar 2008 Hadde sett på noe sånt som et grovt overtramp i forholdet.Iallefall hadde han fått betale kalaset selv, og det måtte en veldig god forklaring til,for at jeg hadde fortsatt i det forholdet... Er mannen din totalt underernært på sex?Desperat type i såfall.
Sjefsmegga Skrevet 23. februar 2008 #28 Skrevet 23. februar 2008 Helt ufattelig at noen vil droppe et forhold pga av en slik bagatell. 3 og 7 min på sexlinja virker på meg som et "nysgjerrighets-stunt"...hverken mer eller mindre.... Hvis folk har så liten takhøyde så har de et problem.
cherry coke Skrevet 23. februar 2008 #29 Skrevet 23. februar 2008 Enig med Ugla; Om ikke forholdet tåler en sex telefon, hva når skikkelige problemer dukker opp?
solstråle69 Skrevet 23. februar 2008 #30 Skrevet 23. februar 2008 Det er det jeg også mener, cherry coke og Ugla! :-)
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 23. februar 2008 #31 Skrevet 23. februar 2008 Hadde blitt forbanna for at han blåste pengene våre på sånt tull!!
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 23. februar 2008 #32 Skrevet 23. februar 2008 Hehe, hadde begynt å le tror jeg
Trenger hjelp!! Skrevet 23. februar 2008 #33 Skrevet 23. februar 2008 Hadde blitt steik forbanna og forholdet hadde vært over
cherry coke Skrevet 23. februar 2008 #35 Skrevet 23. februar 2008 På grunn av en telefon "samtale" på 3 min.=) Oi oi oi.....Ingen rom for å drite seg litt ut altså?
hva nå? Skrevet 24. februar 2008 #36 Skrevet 24. februar 2008 dette er vel et rop om hjelp.. det mangler noe i forholdet som dere burde prate om, er vel litt enkelt å kaste han ut.. og er han dum nok til å ringe fra en telefon som du er registrert på og kun ringer så er vel ikke det det største problemet.. er vel nesten billigere å dra den i oslos gater for en kjapp en eller andre damner og det er vel verre????.. nei jegsynes dette blir for smått, ta en prat med han.. kanskje dere skal ringe hverandre og snakke litt dirty da vettu.. blir også billigere!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå