Gå til innhold

flere som fikk problemer med leggetid etter tre-måneders vaksina?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jenta vår har hele tiden vært veldig flink til å legge seg på kvelden og sovner med en gang. men etter vaksinen er hun blitt helt umulig å legge jo.... flere? er det tilfeldig eller kan det ha noe med vaksinen å gjøre tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi fikk også problemer med legging etter 3-måneders vaksinen! kan jo ikke si med 100 % at det var pga vaksinen, men han har helt siden fødselen vært veldig flink på legging og det å sove godt om natta. men fra og med samme dag vi tok 3-måneders ble det helt håpløst å legge han. han skrek og skrek, nesten døgnet rundt i en hel uke. så roet han seg endel bortsett fra det med legging.. nå er han 6 måneder og først nå har vi begynt å få en rolig baby som sovner til et noenlunde fast klokkeslett hver kveld og sover delvis godt om natta. det har vært ganske så slitsomt, og vi valgte faktisk å utsette 5-måneders vaksinen pga dette.

Skrevet

:o Har ikke hatt noen problem etter 3 mnd vaksina...men 5 mnd vaksina derimot. Jeg har ikke tenkt på at vaksina kan ha noe med det å gjøre da, er mamma som har mast om det. Hun er bombesikker på at det er vaksina sin feil. Aldri hatt problem med legging før, nå er hun helt umulig. Og hun våkner flere ganger i løpet av natta.

Kan det virkeli være den som gjør det altså.. Huff...blir skeptisk til vaksiner jeg nå :/

Skrevet

Det ble i hvertfall litt rot med legging her etter den vaksina, men vet ikke om det var selve vaksina som gjorde det... Han ble vanskeligere å legge den dagen han fylte tre mnd, dagen etter at han hadde fått vaksine.

Men heldigvis gikk det seg til, og nå er han akkurat like flink som før til å legge seg og sove om natta:) Han er 3 1/2 mnd nå.

Skrevet

jeg har også blitt veldig skeptisk til vaksiner etter at lillegutt begynte å tulle sånn på natta etter 3-måneders vaksinen. jeg prata med HS om det, men hun sa selvfølgelig at det ikke kunne være vaksinen sin skyld. men jeg synes det er veldig rart å det skulle starte akkurat samme dag som vi tok vaksine.. HS synes ikke jeg valgte rett da jeg ville utsette 5-måneders vaksinen, men jeg vil vente til jeg har lest nok om vaksiner og klart å sette meg inn i hva det innebærer..

Skrevet

Personlig vaksinerer jeg ikke ungene. Vil du vite mer om vaksinens effekt på kroppen, er det mange linker og litteraturforslag på nettsiden til vaksineopplyste foreldre (vof.no). Der står endret søvnmønster nevnt som en av bivirkningene. Det er viktig å vite argumentene både for og imot før avgjørelsen om vaksine eller ikke taes, synes jeg. Jeg sier ikke at jeg aldri kommer til å vaksinere ungene, men det er mulig å dele opp vaksinene og bare ta det som man selv synes er nødvendig. Spesielt mht til reise utenlandsk.

Skrevet

JA! Hehe. Her var gutten kjempeflink til å legge seg fram til 3 måneders vaksinen. Enda har vi ikke fått tilbake døgnrytmen, 4 1/2 mnd. Jeg er også sikker på at det var vaksinen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...