Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Det høres ut som enkelte venter til barnet kan klatre opp i høystolen selv og sette seg ned, men sånn i real life: Barnet mitt er 5,5 mnd og virker veldig sterk i rygg osv. Prøvde tripp-trappstolen, som har bøyle og setepute, og han satt veldig bra selv om han ikke dirkete støttes opp. Ville dere ha brukt stolen noen minutter til mating?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Min på 5,5 mnd kan heller ikke sitte selv, men er sterk i kroppen.Jeg spurte helsesøster, hun sa det var ok 5 min en sjelden gang.
Snupi27 Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 jeg veit om flere av mine venninner som har begynt å bruke tripp trapp stol veldig tidlig. jeg brukte stol til jenta mi da hun var 6,5 mnd. så jeg tror nesten du selv må vurdere om du vil begynne å bruke den til barnet ditt =)
aanonym Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Ikke noe problem, om det bare er noen få minutter av gangen.
Nusse_83 Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 ikke noe problem, bare kos dere du ser best selv om småen er klar for det. Vi begynte med høystol til mating når tulla var 5mnd. Hun er sterk i kroppen og satt, og sitter kjempeflott.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå