Gå til innhold

April: Trenger hjelp til å finne guttenavn? Noen gode forslag?

Anbefalte innlegg

Snuppa vår heter jo Maiken, så det må jo matche litt. Behøver ikke begynne på M.

Synes dette er utrolig vanskelig.

Jeg har hatt følgende forslag, men har blitt nedstemt av gubben pga div assosiasjoner han får:

Håkon (for Lillehammer -94)

Oliver (blaut vestkantklyse)

Fredrik (han har en god kamerat som heter det, derfor blir det feil).

Magnus(har ingen god grunn, han bare vil ikke ha det)

Marius (boletype med overdimensjonerte muskler???!?!?)

Jeg gir opp, han har så mye rart for seg.....

Kanskje vi skal gå for Mohammad, det er jo det mest brukte guttenavnet i Oslo/Akershus nå...... *ler*

Fortsetter under...

Henrik, Sindre, Endre, Mads, Eivind, Vegard, Sondre, Ruben...

Ikke bare bare når gubbene har assosiasjoner... Gubbens onkel er tannlege og han har jo lagt merke til at enkelte navn oftere har hull i tennene enn andre. Så vi har lagt bort noen alternativer fordi de er "hull-navn", hehe...

Jeg er patriotisk jeg da, er veldig fornøyd med min eldste sitt navn. Og det er Niklas. Vi kjenner ingen andre her i nærheten som heter det, og det er vel ikke et navn som er så mye brukt. Har et vennepar som har ei jente som heter Maiken og sønnen heter Joakim. Passer fint sammen:) Lykke til med navnvalg, og den gjenstående graviditeten:)

Klem

"Marius (boletype med overdimensjonerte muskler???!?!?) "

HVA????? Rist opp gubben din!!!! Marius heter jo april gutten vår, og han er kjempe fin, snill og go ( og rampete innimellom)

Og minste gutten vår heter Ludvik, men det synes vel gubben din er litt for blaut vestkant også??? hi hi hi :-)

Endre

Basse ( he he he )

Truls

Morten

Emrik

Erik

Det var noen forslag iallefall :-)

• 2 uker senere...

Annonse

Takk for gode forslag... : )

Kristin*, var redd jeg kom til å tråkke noen på tærne her ja..hehe, men jeg har faktisk fått gubben litt på gli ang navnet Marius. Liker det veldig godt selv og synes det klinger fint sammen med Maiken. Det navnet "leder" iallefall hos meg.

Uansett, så har vi jo 3,5 mnd igjen å "krangle" på.

Så er det noen flere gode forslag der ute, så sleng dem ut!! : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...