Gå til innhold

Noen som har lyst til å selge bagen til OTH (singelvogn) til meg? (Svart)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei.

Jeg skal selge min, men den er mørk blå. Fikk helt ny vogn og bag pga fly skade, så den er lite og pent brukt i 3 mnd. Skal legge den ut på finn i kveld for 1300 ink mørk blå teutonia stelleveske. Det er en 2007 mod. Bor i Lillestrøm.

Syntes uansett at 1300,- var litt i overkant...

Syntes uansett at brukt er brukt-og vi kjøpere har jo ingen garranti for at produktene virkelig er brukt i den angitte perioden...

Den selges jo med stelleveske, kostet 699 ny. Føler ikke at stelleveske og bag til 1300 er overpriset. Bare bag selges jo til 1000. Har kvittering på baggen, med kjøps dato og at det var flyskade. Med fødselsdato på jenta mi vil vel dette være en garanti på at den ikke er brukt lengere.

Jeg syns prisen er grei jeg. de fleste som er velbrukte selges jo fra 800-1200kr på finn.no og hvis selger har kvittering så er det vel ingen tvil om hvor ny den er.. Og en fornuftig person klarer vel å se på vogna/bagen om den er lite brukt eller ikke..

De koster jo 1800kr nye , så det er helt sikkert ikke vanskelig å få solgt den uansett;-)

Kan jo hende det lønner seg å selge de separat da det ikke er sikkert alle er intr i stellebagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...