Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 2 mnd til junior sin etterlengtede ankomst, og vi tenker mye på navn. Vi har endt opp med noen favoritter: Jente: Tilia, Otilia, Evelina, Natalie. Gutt: Abel, Max. Hvilket jente- og guttenavn liker du best?
Vannmann35 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Otilia, skrevet Othilia, samt Abel - det var tøft :-)
Gjest -<<- Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Abel er kjempefint. Jeg liker ingen av jentenavnene du foreslår.
ma-85 Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Abel og Otilia tror jeg. Tilia høres bare ut som Otilia som ikke klarer å si navnet sitt. Evelina og Natalie liker jeg ikke, ikke Max heller. Otilia er vel greit nok, men jeg synes Otilie er finere. Hva med Tilla, forresten? Abel er litt stilig, selv om jeg normalt ikke liker bibelske navn, er dette en deilig avveksling fra alle -as navnene.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Av disse navnene syns jeg at Natalie er det eneste flotte navnet. Andre navn som er flotte: Tilde Tilje Othilie Irmelin Amelie Joachim Andreas Jonatan Cedrik Tobias
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå