Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Gutten min er nesten 5 uker gammel. Han har idag fått prikker fordelt på ansikt og overkroppen, og det har blitt rødt i rundt. Det ser litt ut som nyfødtutslett, men det er ikke det altså. Noen som kan ha en aning? Han er litt urolig også, ikke feber vel og merke. Mulig at han har hatt sånne økedager nå, kan det være i den forbindelse??
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 jeg vet ikke om det har i forbindelse med økedøgn og gjøre, men min baby på 3 uker har også utslett.. spusrte jordmor når hun var her, og det er helt vanlig og forsvinner av seg selv. Hvis du er usikker, kontakt alltid helsestasjon:) lykke til!
Kvitrebekk Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Er prikkene forhøyet? Babyen min er 5,5 uker og har fått sånt utslett i dag. Virker heller ikke plaget av det og ikke nedsatt allmenntilstand.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Hmm..de er ikke så forhøyet egentlig...det er en prikk midt i på en måte. Du kan si jeg kjenner at det er en prikk der uten at jeg ser den! Er dine mye forhøyet?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Hormonutslett, helt normalt og kan forekomme jevnlig minst til 3 mnd alder, gjerne lengre. Forutsetningen er amming...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Aha...tusen takk for det tipset! Jeg kan også få det, ikke sant?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #7 Skrevet 23. februar 2008 Nja, ikke i like stor grad. Usikker på mors bit egentlig... Jeg fikk det ikke selv om vesla hadde masse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå