twinsemums Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Kjære alle slitere! For 3 år siden startet vår historie med prøverør. Jeg har alderi vært så trist og sliten som i denne perioden, men tre forsøk og to fryseforsøk sitter jeg her så lykkelig som man kan få blitt. Mine tvillinger kom for 6 uker siden. Skriver dette fordi andre kanskje kan få et håp om at det faktisk går å det er verdt det! Dagene mnd årene med håp, skuffelse og sinne er tunge. Det er så tungt at man har lyst til å gi opp, men man kan bare ikke. Da jeg var på mitt siste forsøk var jeg så sliten at håpet var langt unna, jeg var overstimulert, hadde skikkelig vondt det var noe i meg som fortalte at dette kom aldri til å gå. 14 dager etter at egget var på plass ringte jeg riksen for å få svar. Jeg var sikker i min sak jeg var ikke gravid, hadde ingen tegn. Stemmen i telefonen sa at testen var posetiv, nei dette kunne ikke stemme, jeg dro hjem å tok 5 tester alle posetive. 3 mnd gik vi var så redde lette etter blodspor hver gang jeg skulle tisse. Jeg var gravid og det endte som sakt lykkelig lykkelig lykkelig. Håper noen som sitter rundt å sliter har det vondt kan kjenne litt på håpet. Lykke til alle sammen jeg ønsker dere alt det beste!
baby ventes 11 mars :) Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 takk:) så fint og høre noen solskinnshistorier. jeg skal snart igang med prøverør, gruer meg til tiden fremover,men får håpe jeg er like heldig som deg:)
Endaenbabyønskes Skrevet 24. februar 2008 #3 Skrevet 24. februar 2008 Nydelig historie! Lykke til med skattene dine. Takk
74skytte Skrevet 24. februar 2008 #4 Skrevet 24. februar 2008 Gratulerer så mye med de to små! Det er godt å få sånn solskinnshistorier her inne. For som du også erfarte, så er det mange nedturer før vi forhåpentligvis kommer helt i mål. Kos deg masse med nurka dine! Vi kommer snart etter alle sammen! :-)
Trulte80 - Venter nr. 2 Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Slike gode historier gir en god oppmuntring:o) Gratulerer med de to ;o)
finetine Skrevet 25. februar 2008 #6 Skrevet 25. februar 2008 TUSEN TAKK det var en historie jeg trengte akkurat nå)!!! Etter 5 innsettinger er jeg ikke ved godt mot,men dette var noe som ga nytt håp. Spesielt siden jeg også startet IVF prosessen for 3 år siden. Gratulerer så mye med de to:o), nå gir jeg ikke opp!! Klem
Madam-mim Skrevet 25. februar 2008 #7 Skrevet 25. februar 2008 Åh, det var nesten så jeg fikk frysninger på ryggen da jeg leste historien din. Jeg kjenner meg igjen i den tanken på at det aldri vil gå. Men når jeg hører en sånn historie så kommer håpet tilbake:) Ønsker deg lykke til videre, og gratulerer med tvillingene:)
m vestfold Skrevet 25. februar 2008 #8 Skrevet 25. februar 2008 Så koselig å høre. Vil gi mitt bidrag til sliterne. Inne på rommene sine ligger nå to søte små barn. En gutt på 4 år og ei jente på 1 år. Det har gått ei tid siden vi startet våre forsøk i 2003, men som det er verdt det. nå skal disse to blir storesøsken igjen i april. Lykke til alle sammen.
hønetuppa ønsker barn Skrevet 25. februar 2008 #9 Skrevet 25. februar 2008 Tusen takk for at du delte historien din!!! Det trengs mange slike historier på disse sidene:-) stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå