Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei:-), er ny her, og skal ha mitt første prøverørsforsøk i Danmark, noen som vet sånn noenlunde hva medsisinene kommer på??

Og, noen som syns det gjør vondt å sette sprøytene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprøytene er ikke vonde så det trenger du ikke grue deg til. Medisinutgiftene varierer veldig fra person til person men du må nok regne med 10 000-15 000 kr. Selv har jeg vel brukt rundt 15 000 kr pr forsøk på medisiner.

Skrevet

Jeg skal ha også min første prøverørsforsøk i Danmark i uke 10. I morgen skal jeg begynne med sprøyter og har 12 dagersregime. Vi har betalt 8300,- sammen for hele medisinering.

Min medisinering:

Gonal F 450

Ovitrelle...

Orgalutran...

Skrevet

Prisen varierer veldig etter hvor mye hormoner (dose du må ha) Selv kom jeg opp i 14900 kr på et forsøk.

Jeg brukte synarela nesespray, puregon sprøyter 200 ie på hver sprøyte i 10 dager. (det er den som er dyr), eggløsningssprøyte (husker ikke navnet) og crinone i 2 uker etter at egg er satt inn.

Lykke til.

Skrevet

Glemte å si at sprøytene gjør ikke vondt. Jeg gruet veldig til å sette dem, og fikk en sykepleiervenninne til å sette den første, mannen min satt også noen og på slutten satte jeg dem selv. (vær obs på at du får noen blåmerker etterpå bare) Spissen er veldig tynn så det går helt greit.

Ikke vær urolig for det.

Skrevet

Tusen takk for svar, dette hjelper meg jo så jeg får litt oversikt over finansene:-)

Skrevet

Jeg har hatt to forsøk og enda ikke kommet opp i 15.000 kr, så det varierer en del fra person til person!

Medisinene jeg har brukt er:

-Puregon

-Orgalutran

-El-sprøyte

-Crinone (1. forsøk)

-Progestan (2. forsøk)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...