Gå til innhold

Når skal dere prøve på neste barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillebror ankommer om ikke så lenge, og storebror blir snart 3. Vi har prøvd på nr. 2 siden førstemann var drøyt ett år, men det tok sin tid, hadde en ex.u. og en SA i mellomtiden. Regner med at det holder med disse to, denne siste graviditeten har ført med seg så mange komplikasjoner til at det ikke frister med flere. Men det sier jeg nå - vi får se... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om ca 5 år. Tre år igjen av utdannelsen min og jeg vil jobbe litt først. Har to barn nå (5 og 2 år) og får kanskje to "tette" i neste omgang også... tiden vil vise! Jeg orker hvertfall ikke en baby nå, de småtassene jeg har krever sitt;-)

Skrevet

gutten vår er 2 år og 2 måneder , jenta vår er 11 måneder og er 7 uker på vei med nr 3

Skrevet

Vet ikke helt enda, men sikkert innen 3 år. Men har en jente på 2,5 år, og jente på 2 mnd. Spennningshodepine, sliten rygg, og fullt kjør hele dagen, litt pause på kvelden, også bytter de på å våkne på natten.

Men guri, som jeg gleder meg til å bli gravid med neste barn. Det er jo til tider slitsomt nå, utrolig mange fantastiske små lykkelige stunder, og tenker litt mer langsiktig og ser fram til utrolig mye kos med mye liv i røre i mange år framover.

Ligge på sofaen kan jeg gjøre i 50 årene :o)

Skrevet

Mini ble to år i februar, og er 11 uker på vei med nestemann:-) Blir nummer 4, og gleder oss veldig!

Skrevet

Vi har en gutt som fyller 3 år i juni og venter nr 2 nå i april:) 3 år imellom er helt perfekt for oss:)

Skrevet

Gutten vår blir 2 år om en uke, og vi har allerede prøvd ett år vi...

Ingenting har dessverre skjedd enda.... Hadde håpet på under 2 års aldersforskjell... Får heller satse på under 3 års aldersforskjell... ;-)

Skrevet

Min gutt er 2 år og 2 mnd, og jeg er 11+1 gravid med nr to:)

Skrevet

Eldste gutten min blir to år i dag, og yngstemann blir 2 mnd i dag :-) Mye å gjøre ja, men utrolig moro også!

Skrevet

Her er det 2 år og 2 mnd... har, etter mye fram og tilbake, bestemt at vi prøver igjen. Nå altså... ;)

Velger å være

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...