Gå til innhold

Noen som har tatt ks på A-hus her??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjorde det sist, men det ble katastrofeks, så da var ikke rutinene som ved et planlagt ks.

Lurte på åssen det er med overnatting der etter ks? Får man enerom? Får sambo sove der sammen med meg første natta?

Håper noen kan svare meg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har tatt planlagt ks på ahus... Vi var så heldige å få enrom de 2 første nettene slik at pappan også kunne være der med oss! Etter som jeg forsto prøvde de så langt det var mulig å la de med ks få enerom ihverfall de 1-2 første døgna. Det er få alenerom på ahus, så man skal vel ha litt flaks om man får det.... Si fra at du helst ønsker alenerom de første døgnene! De klarer som regel og ordne til noe for dere...

lykke til...

Skrevet

Okei, får bare se ann da. Jeg skal ta ks i mai, og det er jo en mnd med mange fødsler, så da spørs det nok... Får krysse fingra! :)

Takk for svar!

Skrevet

Hei!

Jeg har to ks på AHUS, første gang fikk jeg enerom - andre gang dobbeltrom. Som nevnt tidligere her - er det få enerom, så sjansen for å få dette er nok ganske liten..... Jeg skal ha ks nr 3 på AHUS i mai:o)

Skrevet

Ok.

Har du fått dato eller, Vannmann 77?

Kanskje vi treffes! Jeg skal ta ks den 19. :)

Skrevet

Jeg har fått dato 15. mai - så hvis alt går greit, er jeg sikkert klar for å reise hjem igjen den 19 - og kan "overlate" enerommet til deg:o)))

Skrevet

Det er en god deal! Hehe :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...