Gå til innhold

please hjelp meg?? får det ikke til

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei har en gutt på 5 dager hde første 3 dagene ammet han fint men plutselig fikk han for seg at han ikke ville mer. nå nekter han og lukke munnen og nekter og suge bare grine når jeg legger han til.

hva gjør jeg gale er det bare meg som har det sånn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han likedan på begge puppene? Det kan være at han har vondt i nakken når han ligger i "vanlig" ammestilling. Kan du kanskje prøve ei anna stilling?

Skrevet

har prøvd mange stillinger på han men han vil ikke ha noe.

Skrevet

Ok. Kankje kiropraktor er tingen..Eventuelt ammehjelpen?

Skrevet

Limell... Du må slette gamle meldinger på innboksen din,prøva å send dæ privat melding,men kommer ikke gjennom.. Æ plages med akkurat det samme :( Min e 9 daga..

• 2 uker senere...
Skrevet

Hei, funnet noen løsning? Jeg sliter med det samme.

Skrevet

Slet også voldsomt med dette, så til den grad at jeg faktisk fikk råd av legen og jordmor å slutte og amme. Jeg ammet foran dem så de fikk se hvor ille det var. Både jeg og lillemor var gjennomvåt av svette og tårene trillet på oss begge! Lykke til, håper dere finner ut av det til slutt!

Skrevet

Det høres litt ut som jeg hadde med min lille pike, gikk nesten under brystvegring som du kan lese om på ammehjelpen.no. Jeg gikk med henne tett inntill meg i noen dager, med bare bh på og hun bare bleie. Skaper nærhet, samt at de ikke bare forbinder puppen med gråt. Jeg forsøkte legge henne til hver 2 time, lage litt økedøgn i tillegg da jeg hadde litt lite melk. Se om du finner noe under brystvegring på ammehjelpen. Er ikke enkelt dette med amming, vi er mange i samme båt med hver våre problemer. Helsestasjonen kan kanskje sende noen hjem til deg for å hjelpe, og om du bor i nærheten av sykehus, så dra innom barsel eller ammepoloklinikk om de har. Ikke gi opp riktig ennå! Klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...