Gå til innhold

noen som har bestemt navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som har klare navn her, kanskje et gutte, og et jentenavn?

vi syns dette er utrolig vanskelig..:-)

noen som vil røpe navnene sine her eller? trenger litt inspirasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi får ei jente og hun skal hete Pernille:-)

...med mindre hun overhodet ikke passer til det navnet da, det vet man jo aldri!

Skrevet

jenta vår skal nok hete Hedda.. har begynt å bruke navnet allerede.. så, blir spennende å se om det er ei lita Hedda..

Skrevet

Vi tror hun skal hete Matilda. Navnet på storesøster var klart ganske tidlig det også, og det passet veldig godt når hun kom ut. Satser på at det gjør det denne gangen også ;o)

Skrevet

Vi får en gutt , og han skal hete Benjamin Elias :)

Skrevet

Vi får gutt og han skal hete Lukas:-)

Skrevet

Hvis det blir gutt blir det Embret Nicolai og hvis det blir jente blir det Hedda Kristin. Mellomnavnene er "oppkallings-navn". :)

Det er 90% sikkert at det er en Hedda denne gangen. :)

Skrevet

Hei, vi får pike og hun skal hete Sunniva om det passer. Har en sønn som heter Mikkel fra før.

Skrevet

Våres tulle skal hete Celine Andrea:) Er ikke sikkert vi kommer til å bruke Andrea også

Skrevet

Magnus:-)velger å være anonym siden det er hemmelig til han er født.

Skrevet

Jepp :) Hvis vi får gutt skal han hete Noa-Nikolai og hvis vi får jente skal ho hete Mia! Tror det er ei Mia inni magen! Vi e veldig fornøyd og enig om navnene.

Skrevet

Her er d ganske så sikkert en Noah Alexander...:o)

Skrevet

Tror det, blir det gutt blir de enten Sondre olai eller trym

Blir det jente så blir det Anna eller Oda Elise (anna etter min mormor, den eneste jeg kunne ha oppkalt noen etter)

Skrevet

Tvillingene skal hete Theo og Leah :) Så dytter vi inn mellomnavn fra farfar og mormor:)

Skrevet

Vi har ei lita jente inni magen som skal hete Maren Sofie:-)

Skulle det vise seg å være helt feil....så blir det Nicolai:-)

Jeg har en sønn som heter Lars-Fredrik fra før!!

Skrevet

Her blir det mest sannsynlig Tilde og Sarah på våre to tvilling jenter ;)

Skrevet

Her er det enten Sander eller Noah... Klarer ikke bestemme oss

Skrevet

Hvis vi får en pige skal hun hede Anine efter min framor, Vi har ikke et drenge navn endnu. Håber I kan forstå dansk, ellers skal jeg forsøge at skrive norsk.

Skrevet

kan med glede registrer at det ikke er noen som har tenkt på samme navn som oss :) hvis det blir en jente skal hun hete Frida Aimeé, blir det gutt skal han hete Marcus Andrés :) vil ikke vite kjønnet før fødselen er over, men alle har til nå sagt at det er en jente vi venter ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...