Gå til innhold

Hvor mye kan man forlange far skal ta seg av ungen?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud jeg er så lei!!

Har en unge på 1år, far er ALDRI ute med han, skifter aldri bleie uten å bli bedt (mast på!!) om det and on it goes......

Hver gang jeg spør om han ikke kan finne på noe med ungen blir han SUR! Eneste han faktisk gidder er å kjøre ungen i barnehagen men det er kun fordi han har tatt ut 6ukers pappaperm nå!

Verste av alt er at han mener han ikke skal gjøre noe som helst i helgene for da får han ikke betalt!!!!!!!!!!!! (ja seriøst)

Og hva ungen gjør i barnehagen under pappaperm er et stort ? for meg også! Gubben får jo i prinsippet betalt for å sitte hjemme på ræva!!

Jeg går høygravid og sykemeldt og er så lei nå at..

Nå tror du kanskje far er 17år og jeg er 15! Men far er faktisk i midten av tredveårene!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her trengs det en skikkelig oppvask. Tror du han blir bedre når neste barn kommer?? Be om hjelp på hs, med jordmor eller på familieverkontoret.

Skrevet

Ja for da blir det hyggelig stemning?! Har prøvd meg med "oppvask" flere ganger...

Tror det blir enklere å være alene!

HI

Skrevet

Når dere begge to er hjemme i helga og på kveldene så må du kreve at dere tar 50 prosent hver. Det å gå høygravid er faktisk like slitsomt som å jobbe. Det er ingen som betaler deg for å gå høygravid heller, og du er det 24 timer i døgnet. Her er det bare å kreve.... ellers så får du skifte ut dørlåsen og sette ut en søppelsekk med klærne hans. Han har bare å stille opp,så enkelt er det.

Skrevet

javel? du kan ikke diskutere med han heller?

DRA FRA DEN DRITTSEKKEN DIN!

Barnet deres er felles ansvar, for en lat dust han er!!!!

Skrevet

For en komplett idiot! Kjenner at jeg blir provosert...

Man skal ikke behøve å forlange noe, han skal gjøre det av interesse for barnets ve og vel, fordi han bryr seg og er glad i barnet og fordi han har lyst.

Mannfolket mitt var ikke akkurat verdens beste pappa til på begynne med han heller, tvert i mot faktisk - men han fikk passet sitt påskrevet i klare setninger og pipa fikk raskt en annen låt da mor truet med å dra. Nå syns han det bare er stas og knerten forguder han.

Slå i bordet!

Skrevet

huff... da hadde jeg blitt skikkelig irritert... jeg hadde klikket om sambo hadde sendt snuppa i barnehagen når han hadde fri.. og når det i tillegg er pappa perm så er det jo helt sykt...

i starten var det akkurat som at sambo mente at ejg skulle stå opp med snuppa hver dag... siden eg var i permisjon... jeg ble jo helt utslitt... og sa at dette fungerte ikke... han måtte iallefall stå opp en dag i helgen... og det har vi gjort siden...

da jeg var hjemme i permisjonen så forlangte jeg at han skulle gjøre husarbeidet han og... jeg skulle ike ha det sånn at når jeg begynte å jobbe så skulle jeg jobbe fullt, ta meg av snuppa, rydde huset og lage middag.... han skulle få være å rydde han og... og det er eg glad for at jeg gjorde...

syns du skal sette deg ned å ta en alvorsprat. at om han ikke skjerper seg så flytter du og barnet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...