Gå til innhold

Fader, allerede problemer med det ene og det andre....:(

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke SÅ stor mage, er jo bare 14+2, men jeg sliter allerede med å barbere meg, gjort det noen uker nå.... Søren, har jo så liten dusj også, så får ikke akkurat spredd bena heller... Fler som sliter med det?

Jeg har jo ikke lyst å klemme lillegutt heller hihi........

Fortsetter under...

Hehe..det er et problem,som jeg tror alle vi kommer til å ha.

Enten nå eller senere....Jeg tenkte mest før fødselen, det blir "litt" vanskelig å fikse dette sjøl,men vil ikke at noen på sykehuset eller samboeren min skal gjøre det :DDDD

Tror,skal bli flere turer til skjønnhets salong..hehe

He he.... flere steder som vokser bikinikanten eller rett og slett vokser bort hele "dotten", brasiliansk m.m.

Men et tips ellers - sett et og et bein oppå kanten av vasken, så går det mye lettere. Det funket ihvertfall for meg i mitt første svangerskap.

Når det gjelder barbering eller ei når man skal på sykehuset for å føde; dere kommer til å gi blanke i hele problemstillingen. Tro meg - jeg var besatt av å ikke dra med hårete legger, men når situasjonen kom glemte jeg hele greia. Regner med det samme skjer denne gang :o)

Annonse

Hmmm men jeg må babrbere når jeg dusjer, klarer ikke barbere med skum... huff!!!!

Når det gjelder hår på leggene og sånn, så vokser jeg heldigvis på salong... Men ikke FAAN om en salong får vokse DER NEDE hehe..... Da føler jeg meg frem med høvelen... hehe

hehe...alle gjør som er best for seg selv...jeg har vært flere ganger på salong, men prøvde aldri brasiliansk :D tror det blir første gang på meg!!!

Men vi får se om det blir ikke slik ei sa,når man skal på sykehuset,så spørs om man skal tenke på hår da!!!!!

• 2 uker senere...

hmm stoler dere ikke på at mannen deres kan å barbere?

Nå har jeg ikke så mye mage å skryte av, så jeg greier meg selv... Men har nå brukt gubben før av ulike grunner. Han både vokser og barberer (dog mener han definitivt at leggene BØR jeg greie å vokse sjøl, -noe jeg egentlig gjør). Resultatet blir bra, helt glatt og ingen sår av noe slag... -men det tar litt lenger tid enn om jeg gjør det selv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...