Gå til innhold

Åssen flaskemerke bruker dere, og er dere fornøyd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som bruker flasker da selvsagt.. Bare tenkte det kunne være litt artig å høre hva andre brukte,siden jeg egentlig er rimelig grønn! :)

Vi har bare Dr.Browns og er jo fornøyd med de! Synes jo patenten er genial.. Fortell fortell! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har avent. Veldig fornøyd med de. Enkelt å få tak i flasker/sutter, de fleste dagligvarebutikker fører Avent.

Og så lovpriser jeg avent sterilistatoren min!

Skrevet

Sterilisator? Jøss,det hørtes fancy ut! :) Vi har Avent flaskevarmer vi da, først synes jeg den gikk kjempetregt,og nå synes jeg den er veldig kjekk! :) Bruker også veldig lite strøm i forhold til en vannkoker.

Skrevet

bruker avent, som sagt over her, de er lette å få tak i og jeg forguder åsså min sterilisator =P

Skrevet

Jeg bruker også avent, storfornøyd. Har kjøpt og prøvd billigere flasker (tror de het savo), men de er elendige. Jeg måtte lage min egen sterilisator da microen min var for liten til avent sin;-)

Skrevet

Det finnes en sterilisator som ikke er beregnet på micro også. Det er den jeg har :-)

Skrevet

Vi har 6 flasker; 2 avent, 3 NUK og 1 Mam. Gullet liker alle sammen!!!

Skrevet

vi bruker dr browns, de er helt topp for sønnen vår som har slitt mye med luftsmeter.

Skrevet

Vi bruker bare Dr.Browns og er superfornøyd!! Har prøvd Avent, men de fungerte ikke her i huset. Leah har mye mindre luftsmerter nå :)

Hun vil forøvrig bare ha wide-neck, ikke de tynne flaskene;)

Har også mikrosterilisator som er helt super!!:)

Skrevet

her tar snuppa bare Meda flaskene

Skrevet

Vi bruker Avent og er veldig fornøyd. Bruker også microsterilisatoren som er helt uunnværlig!

Vi prøvde Dr Brown en liten stund, men synes det var alt for mange deler å vaske - noe ordentlig styr, så jeg kastet de rådyre flaskene i søpla :)

Gjest NydeIig
Skrevet

Avent, og fornøyd med de. Liker ikke vanlige falsker uten luft inntak. Er også greit med MAM, men skrur en ikke sammen bra nok lekker de, og da blir en tilslutt lei.

Avent micro sterilator er helt superb, veldig enkel patent, og svært enkel i brukMye mer lettvindt enn noe annet.

Skrevet

Bruker Avent-flasker

Skrevet

Jeg fullammer da snuppa er 4 mnd men har kjøpt de fleste flasker og vi prøver men hun vil ikke ha noen av de :) Har så lyst å ta to treningsøkter når jeg først reiser på trening men får det aldri til siden hun ammer hver 2-3 time

Vi har MAM, Nuk, Dr. Brown, Avent + to andre jeg ikke vet navn på men ingenting fungerer her hehehhe kun pupp

Skrevet

Guttungen min tar kun NUK sine flsker. Må bytte ut tuten med NUKs spesieltut av latex...

Skrevet

Brukte Avent og gikk over til norskproduserte Born Free pga

plastikken det sto om i VG.

På toppen av det hele er de flaskene så geniale at mini har

praktisk talt sluttet å gulpe. ANBEFALES!!!!!

Skrevet

Brukte Avent mye til å begynne med, men så ville ikke småen ta smokkene lenger. Jeg skiftet over til Mam og alt har vært såre vel siden. Bruker min Avent sterilisator på de flaskene også og det går som en drøm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...