Gå til innhold

Flere som har babyer som sover lenge i strekk på natta uten mat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en gutt på 3 måneder som den siste uken har sovet 10 timer i strekk på natta. Han virker ikke spesielt sulten når han våkner heller. På dagen spiser han hver 3. time eller oftere. Flere som har det sånn? Er han for liten til å gå så lenge uten mat? Jeg vet jo ikke om han legger greit på seg siden jeg ikke har veid han etter at han begynte å sove lenge, men han virker fornøyd og tilfreds...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mitt barn spiser kveldsmar kokken syv, og sover til ca 2, når han våkner da tilbyr jeg seff mat, men han virker ikke spesielt sulten hanheller, så lar han spise det han vil, og legger han i seng igjen..

han her legger greit på seg hvertfall, du kan vel bare gå å veie han for å få ro i sjela ?? ;)

Skrevet

vær lykkelig så lenge han sover sier jeg bare. det er ikke alle som har det sånn! selvfølgelig forutsatt at vekstkurven hans er fin da.

Skrevet

Jeg er jo veldig fornøyd med at han sover så lenge, men lurer bare på om han er litt liten til å sove så lenge uten mat. Er det ikke det ene så er det det andre;) Jeg får ta en tur på helsestasjonen etterhvert og sjekke om han går greit opp i vekt.

Andre som har så små babyer som sover lenge uten mat?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...