Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Babyen min blir 3 mnd om en uke. I kveld er jeg bedt på fest. Jeg har ikke vært borte fra jenta mi i mer enn maks en time, så jeg bestemte meg for at både jeg, mannen min og jenta vår har godt av at jeg tar en tur ut. Lenge siden jeg har vært så gira for at jeg skal på fest!

Gleder og gruer meg. Er ikke langt borte da, og jeg blir nok ikke så lenge (skal ikke være med ut på byen) og drikker vel maks 2 glass vin tenker jeg. Har prøvd å gi flaske et par ganger før, har gått kjempefint, så satser på at det går fint i kveld også. Eneste jeg tenker litt på er at noen ganger er jeg usikker på om hun er sulten, og da må jeg prøve meg frem, tilby henne puppen og se om hun tar. Det er jo litt verre med flaske. Kjedelig å varme opp og så vil hun ikke ha... Har jo ikke såå stort lager i fryseren (har pumpa ja). Har også kjøpt to pk NAN i tilfelle da.

Og så er jeg jo litt spent om jeg kommer til å få skikkelig melkespreng. Gidder ikke ta med pumpe liksom. Får vel håndpumpe litt på badet viss det blir for ille, hehe. Spent på om jeg klarer å kose meg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

d kommer til å gå strååålende :)))

kose deg masse. Første gang jeg var ute på byen etter fødselen var han 11 uker. Gikk så fint d at jeg tok meg enda et par turer hihi.,..

d e lov å kose seg litt uten babyen også :)

ha en triiivelig kveld..

Skrevet

Stressa skikkelig før jeg var ute første gangen etter lillegutt kom, men så gikk det så mye bedre enn jeg trodde:P hehe pappar er faktisk veldig flinke bare de slipper til og når vi ikke er der må de bare og da er det utrolig hva de får til;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...