Gå til innhold

Han dekker til ansiktet sitt hele tiden.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det pga opmerksomhetsbehov? Eller "titt-tei" leken med seg selv? Eller hva i all verden er det for noe som får han til å gjøre dette?

Han tar alt han finner og legger det over ansiktet. Kosekluter, gulpekluter, dyne, egne klær, andres klær,leker, smokker (!!) m.m. Rett og slett alt han får tak i skal danderes over ansiktet. Er jo søtt når han prøver å balansere en smokk på neserota, men rett og slett skummelt når det er snakk om tykke ting som klær og dyne + +.

Han begynte slik så snart han fikk orden på hendene sine, og det blir bare verre og verre. Virker nesten som en manisk handling...

Om natta må vi fjerne alt som heter koseklut og feste dyna i fotenden av senga slik at han ikke klarer å dra den over ansiktet.

Er dette normalt? Han er 6 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt, noen med tilsvarende erfaring?

Skrevet

snuppa mi på 3 mnd. gjør det samme, dekker øya sine med henda når hun er trøtt osv. eller kosekluten. Synes ikke det er så farlig jeg da

Skrevet

Min gutt gjør også dette, får ikke sove uten noe for ansiktet virker det som, koser seg masse han,gnir dyna mot ansiktet med en gang han får tak i den. Synes tydelig den nærheten er god og trygg.

Skrevet

jeg synes det er litt ekkelt da.... med en gang han har klart å dekke ansiktet blir han liksom handlingslammet. Armene legges rett ned langs kroppen og han blir paralysert på en måte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...