Gå til innhold

hjelp meg litt jenter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er helt på felgen!! som sagt jeg har fem barn,minste 4 mnd. å hun NEKTER å sove uten puppen!! brekker seg av smokken å vil heller ikke ta flaske..

de to litt eldre barna på 3 og 21 mnd våkner også ofte på natta..

det jeg vil ha innspill på er om at hadde dere sendt baby på overnatting hos bf??

jeg bare MÅ få en natts søvn nå.. nesten 4 år uten en god nattssøvn er mere enn jeg føler jeg kan takle nå.

meen så var det samvittigheta da, tanken på å sende baby bort en natt gjør vondt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytter :)

Skrevet

Jeg vil tro både du og baby kan ha godt av hvile fra hverandre når situasjonen er sånn som du sier jeg. Lillejenta vår nekta å sove i si egen seng hu, helt til vi var borte en kveld og farmora la henne for natta. Etter dette har hun sovet hver natt i egen seng.

Skrevet

Hei, det hørtes jammen stritt ut! Du fortjener jammen en natts søvn.

Jeg fikk nettopp min første etter 3.5 mnd og jeg var helt på felgen allerede!

Du nevner ikke pappen.. Kanskje du kan ta deg en natt hjemmefra mens han tar seg av barna?

Ellers så vil jeg tro at det er verre for deg å være borte fra barna enn det vil være for dem. Dessuten vil sikkert bf synes det er kjempestas.

Håper du får deg litt søvn snart!

Skrevet

For ei natt så hadde jeg gjort det :-) Helt uten tvil. Har to stk og yngste (snart 6mnd) med nåværende samboer. Hadde det blitt slutt mellom oss så tror jeg vi hadde begynt med samvær en gang hver helg + 1 gang i uken noen timer. Også hel helg annen hver helg når han hadde blitt 1år :-) Skjønner deg godt at du vill ha ei god natt søvn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...