Gå til innhold

Mat er oppskrytt...........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er sååå sær i kosten.

Men hun ser godt ut, og ved 2 års kontroll var hun 88 lang og 12,5 tung, så hun er ikke tynn. Langt i fra.

Pålegg:

Brunost

Prim

Jordbærsylte

Middag:

Pannekake

Kalde fiskepudding biter

Pastarør med ketshup (IKKE saus)

Kokt pølse.

IKKE grønnsaker overhodet. ALDRIG en gulerotbit, Fikk lurt inn en liten bit potet en dag vi haddee grønnsakssuppe, og jenta ga hals, og brekte seg, jeg trodde hun skulle kaste opp..........

Koker jeg grønnsakssuppe, pirker hun ut pølsebitene.

Koker jeg tomatsuppe, spiser hun den ikke med mindre den er så tykk at det er mer en macaronigryte, enn suppe, ja da må vi ha i masse masse mer macaroni. Jeg har også i pølse, men da spiser hun IKKE pølsebitene.

Pølse er KUN dersom det er BARE det som er på talerken.

IKKE kjøtt, kjøttdeig, kjøttkaker, kokt/stekt fisk, sauser, grønnsaker, Niks, njet, nada...........

Hun får ikke egen mat, jeg koker ikke pølse til ho, dersom hun ikke vil ha det vi har til middag, så sier hun takk for maten, og går inn på stua. Hun maser ikke etter mat før det er keldsmat.

Hun skal jo ære sulten, for de spiser lunch ca 11:30 i bhg, og hun spiser kun litt frukt, og fint lite brød til 14-måltidet i bhg. Og når kl er 1 og vi har middag, så skulle hun jo være sulten.

Men nei, hun blir ikke sur dersom det ikke er noe hun vil ha, hun bare konstaterer at nei vel, vil ikke ha slik, og ferdig med det.

HVA SKAL JEG GJØRE??

Det må da bedre seg?

Vert sånn 1 år nå...............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...