Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Leste et innlegg her inne om noen som følte de luktet mer svette etter fødselen. Jeg har også merket at jeg har sterkere svettelukt. Av og til føler jeg at jeg må dusje opptil 2 ganger om dagen fordi jeg lukter svette, og at jeg må ha på litt ekstra deoderant. Nå har jeg funnet ut hvorfor det er sånn da, og ville bare dele det med dere :-) Det er naturens måte for babyene til å kjenne igjen morens kroppslukt, og at denne lukten blir sterkere i barseltiden fordi denne lukten faktisk roer ned babyen... Helt sant. Dyr som har født lukter også sterkere i tiden etter fødselen for at ungene skal kjenne igjen morens lukt. Man kan faktisk få kjøpt en sånn en plug in i stikkontakten til hunder med sterk svettelukt som skal roe ned hunden når de er valper. Det har faktisk hjulpet hunden til noen jeg kjenner. Det høres sikkert kjempe rart ut, men det var veldig betryggende for meg å vite hvorfor jeg hele tiden føler jeg lukter mer svette enn vanlig. Og jeg har aldri hatt problemer med svettelukt før nå. Håper dette kunne være til litt info til dere andre som føler at dere lukter :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Tusen takk, betryggende lesning... Har merket det jeg også så godt å vite hvorfor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå