Gå til innhold

melk i brystene..?

tingeling87

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er i dag litt over tre uker siden jeg måtte avbryte svangerskapet og nå har jeg fått noe som kan ligne på melk brystene. jeg var ikke mer enn 15+4 på vei da jeg avbrøt, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal komme melk nå..

vet ikke helt hvordan jeg skal forklare det, men det kommer en blank væske pluss både hvit og gulhvit væske ut. er dette puss eller råmelk..? det lekker ikke, men hvis jeg klemmer forsiktig på bryst/brystvorte så pipler det ut..

noen som har opplevd det samme? hvor lenge vil jeg ha det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du :)

Jeg har opplevd det samme som deg!!!

Var til utskraping etter MA i uke 13 (fosteret døde i uke 9) den 16 januar, og for ca 14 dager siden oppdaget jeg at det kom råmelk når jeg klemte på brystet....

Jeg har det fortsatt om jeg klemmer hardt....

Tror grunnen til at vi får det er fordi kroppen antagelig tror vi har født... Men aner ikke hvor lenge det kommer til å vare... Er jo fem og en halv uke siden jeg var til utskraping.....

Skrevet

ok, det var betryggende å vite at noen andre også har dette. trodde det var for tidlig i svangerskapet til å utvikle "melk" jeg, men da tok jeg feil. det var leit å høre at du mistet.. har så vidt begynt å prøve igjen vi nå. det blir veldig spennende, for har ikke vært prøvere før. var ikke planlagt forrige gang, men ble veldig godt mottatt. så vi gleder oss til jeg blir gravid igjen=) du må ha masse lykke til, og tusen takk for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...