Gå til innhold

Jeg er syk........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Off, syns litt synd på meg nå! Minsten sover endelig ute i vogna.. Mens, mamman hans har fløyd rundt og kasta opp å det som værre er i hele formiddag! Slitsomt m omgangssyke og bebi på 4 mnd........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff synes synd på deg. Har du ingen som kan passe barnet slik at du får slappa av???

Jeg sitter her med influensa, heldigvis sover lillegutt i vogna. Samboer er på jobb til kl 20, vet jeg kan spørre besteforeldre om litt hjelp. Men er så sta at jeg skal klare meg selv!!!

Du får ha god bedring. Spis banan, loff og potetgull med salt. Det fikk jeg en gang beskjed om til legen, og drikk rikelig vann eller brus.

Skrevet

Ååå vet akkurat hvordan det er.. jeg var på helgetur til foreldrene mine da jeg fikk omganssyken. Fikk jo hjelp med gutten min på sju mnd, men måtte jo gjøre endel selv også, og strakk meg laaaangt av og til så jeg nesten besvimte. Man vil jo helst ha ungen selv.. Gjorde unna spyinga på kvelden og natta, men siden jeg ikke klarte å spise ble jeg jo avkreftet og svimmel hele neste dag. Gutten har aldri vært sååå tung før..ti kilo føltes som femti!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...