Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Hun blir 4 mnd om en uke.. Hvor gamle var deres babyer da de sov borte for første gang? Jeg kjenner jeg GRUER meg. Men vi har vel kanskje litt godt av det.. Ikke minst vesla. Hun er egentlig 6 mnd snart, men ettersom hun er født 2 mnd for tidlig, korrigerer vi og sier hun er 4 mnd..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Lillegutt var 2mnd og 2 uker sånn cirka første gang han overnatta borte. Besteveninna mi hadde 30 års dag og ønsket veldig at vi kom. Jeg hadde ikke melk til han og flaske tok han godt. Var veldig viktig for meg at det var noen jeg stolte 100% på som hadde han, så han fikk overnatte hos foreldrene mine. Det ble noen tlfsamtaler i løpet av kvelden og jeg hadde mulighet til å dra dit å legge meg. Men med streng beskjed til mamma om at hun skulle ringe hvis det var noe og sende sms når han var sovnet for natten gikk det veldig bra. Skjønner godt at du gruer deg, men prøv og "nyt" det å være uten barnet en natt. Du skal se at egentlig innerst inne vil du synes at det er litt godt selv om du ikke vil innrømme det. Det gjorde jeg!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå