Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Vi har alltid hatt et godt forhold, Ho er veldig skravlete og sender masse beskjeder på msn bestandig. (Bor i forskjellige land.) Jeg er nøye på å sende bilder av barnet vårt etterhvert som det vokser så de får følge med på utviklingen og vi forteller dem alltid om hvordan ho har det, når ho fikk sin første tann, når ho snudde seg også videre. Vi var sammen dem i jula (i 14 dager.),og ja jeg trakk meg litt tilbake for de har alltid huset fullt av folk. Disse er jo fremmede for meg og jeg slet veldig med svangerskaps kvalme og hodepiner. Så orket ikke å være så veldig sosial. Derfor tilbringte jeg en del tid på rommet, men mannen min og jentungen var jo der hos dem da. Så de fikk tilbringe akkurat så mye tid de ville med henne. De fikk bade henne og gi henne mat og ta henne med på tur når de ville gjøre det. Jeg var med på allt jeg klarte, men når man er kvalm og spyr så orker man jo ikke alltid å kjøre på lange bilturer eller fly rundt på kjøpesentre. Jeg misset også en og annen froksost da det er værst om morran og lukta/synet av stekte egg,bacon, blodpølse og allt annet de spiser hver morgen kunne bli litt sterk kost for meg. Men jeg var veldig klar med ho hvorfor jeg ikke orket og det virket som ho forsto. men nå i de to mnd siden vi kom hjem igjen svarer ho meg ikke når jeg snakker med ho på msn. Sender jeg epost med bilder får jeg heller ikke svar, om ikke svigerfar har vært dem som har funnet dem først. (han regner vel med at om ho leser eposten så har ho også svart.) Er det sønnen hennes som sender ho en beskjed derimot da kommer det masse svar. Idag sendte jeg ho noen bilder av jentungen i klær de har kjøpt til henne. Hilste på dem og fortalte på msn at jeg hadde sendt bildene i epost. Og allt jeg fikk til svar var ok før ho logge seg av. Ikke engang et hei. Sitter jo å lurer på hvorfor ho er sur på meg. For kan ikke skjønne det. Og det er jo 2 mnd siden vi var på besøk sist. Ikke liker jeg sitvasjonen heller for når ho ikke liker noen så er ho flink til å snakke styggt om dem til andre. Jeg har aldri hørt ho si mye pent om noen , til og med bestevenninna har ho slengt dritt om. Og nå hører vi plutselig ikke mer fra søsteren hennes heller som jeg har hatt god kontakt med lenge. Vi hadde egentlig tenkt å invitere henne (svigermor) til å bo hos oss i 2 uker rundt tiden for neste fødsel. (skal ha en til til sommern.) Men når ho tydeligvis ikke kan hilse på meg engang for tiden så har jeg jo ingen lyst til å ha ho i huset.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 ahhhh det enkleste er vel bare å spørre henne rett ut da... "har jeg gjort noe for å fornerme deg?" Ikke så vanskelig...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Det beste er nok å spørre om du har gjort noe galt, selvom det faktisk er vanskelig! Si du synes det var hyggelig å snakke med henne på msn og at du synes det er leit at hun aldri svarer lengre. Hvis du synes det er vanskelig selv, så kan du jo kanskje be mannen din snakke med henne? Håper det ordner seg!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Hehe høres enkelt ut å spørre og greit nok det. Har faktisk forsøkt 2 ganger og da bare overser ho hva jeg skriver. Mannen min har prøvd også å da begynner ho å snakke om noe annet. Nei jeg har bestemt meg nå at får bare overse det. Hilse som normalt når jeg ser ho på og sende oppdateringer om barnet så får ho enten fortsette å være sur eller så går det over. Jeg vet at jeg ikke har gjort noe galt så heller ikke noe jeg kan gjøre for å rette det opp. Men om ho ikke har begynt å snakke med meg igjen når sommern nærmer seg så blir ho ikke invitert heller. Gidder ikke å ha noen i huset i en uke eller 2 som ikke vil snakke med meg. HI
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 RIng henne du. Og spør rett ut om du har gjort noe galt, eller hva som er grunnen til at hun tydeligvis ikke klarer deg om dagen. Det beste er å ta sånne ting ved roten - og være helt ærlig.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Huff!Hun hørtes rett og slett veldig barnslig ut! Har både du og mannen din prøvd å snakke med hun sier du ? Da hadde jeg enten sagt selv,eller fått mannen min til å si at hun får si hva som er problemet,og oppføre seg som et voksent menneske! Hvis ikke så kan hun bare glemme bilder,oppdateringer og kontakt med både dere og barna! Hadde aldri godtatt å bli behandlet så stygt! Masse lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå