Gå til innhold

Vet dere hvilket kjønn dere får?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JM mente det kunne se ut som en jente på forrige UL, jeg tror ikke på henne. Føles som en gutt (sier jeg som er førstegangs:-P).

Skal på ny UL om en drøy uke, får se ordentlig da håper jeg:-) Blir like glad hvis det er en jente altså, bare er så innmari sikker på atd et er gutt :-)

Jm syntes hun såg en liten gutt!! men det var lit vansklig å se ettersom h*n hadde navlesnore mellen beina!! Jeg er instild på gutt, å det er bra før da kommer jeg ikke til å handle noe (har en gutt sen tidligare, å det er mye som ikke er blitt brukt)

Annonse

Har en gutt fra før og har vell egentlig trodd at jeg skulle få en gutt den gangen også, men hver gang jeg sa det høyt "skurra" det litt også.... Svangerskapet er ikke helt det samme OG etter ultralyd er det ingen tvil. Vi får ei jente denne gangen :-) JM var 100% sikker og 6.juli ble ny termin

Annonse

Virker jo som alle får gutt! Så og si alle jeg kjenner har fått gutt, og det er jo overveldende flertall her inne foreløpig som får gutt også!

Vi har valgt å ikke vite det, vil ha overraskelsen (pluss vet om 3 som har fått vite feil, og tør ikke å utsette meg for det...)! Men tror nesten det blir gutt, mest fordi alle andre får gutt! ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...