Gå til innhold

noen som vet linker til tester av sykkelhenger/eller vet om noen bra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lite respons inne på utstyrssiden

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen???

Skrevet

Jeg har stillt samme spørsmål her tidligere, og fikk tips om å sjekke ut Trek vogn og chariotcarriers.com. Jeg har ikke gjort det ennå, så har ikke noe tilleggsinfo å komme med, men dette var anbefalingene jeg fikk. Ser også at Nordic Cab har vogner som lett kan gjøres om til pulk, joggevogn osv, de har flere på finn.no

Skrevet

Vi har kjøpt Nordic Cab.

Kommer til å bruke den mest som sykkelvogn men trenger også 'pulk' da vi har vinterferiested.

Har brukt den en gang som pulk og til det var den genial. Ungen sitter 'høyere' over snøen og har god utsikt. Sitter jo også tett, under tak når snøføyken satt inn.

Som sykkelvogn er den som 'alle andre' tror jeg. Altså den fungerer som en sykkelvogn skal.

Før vi valgte Nordic Cab var jeg inne på sporten og forhørte meg mht sykkelvogn. Det de anbefalte da var at sykkelvognen hadde fast/hard bunn og ikke bare trekk som noen har. mht til slitasje. Noen av vognene har heller ikke nedfellbar rygg. Syns det er viktig om vi skal på langtur at han kan sove godt. Også et veldig pluss mht pulkkjøring.

Bortsett fra dette hadde ikke butikk-mannen noe å utsette på de forskjellige vognene.

Gleder meg til våren:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...