Gå til innhold

Gjeeesp...disse tenna tar livet av meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillemann på 7mnd har 4 tenner som skinner gjennom tannkjøttet nå men etter 3 netter nesten uten søvn hadde jeg jo håpet at hvertfall en kunne ha funnet veien ut... Han sover som en mark og våkner i ett sett, dentinoxen virker jo kun et par timer (hvis den funker i d hele tatt da)

Noen tips om hva som kan hjelpe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har det også sånn her i huset. bortsett fra at lillemann har så vondt at han gråter sårt hele tiden og dentinox hjelper ikke i det hele tatt. .

vi gir paracet, og da ligger han rett ut og sover i et par-tre timer, så gåen er han av å ha vondt. det er litt kontrovers rundt det å gi paracet til så små barn, men det er visst langvarig bruk som er "farlig". snakket med de på apoteket om skillet mellom lang og kort periode, og farmasøyten mente at en kort periode var en periode på mindre enn en uke. bare nevner det, så jeg ikke arresteres her inne av mammapolititet for å fronte medikamenter helt ukritisk.

Skrevet

Vurderte også paracet i natt men siden han egentlig sov (bare sinnsykt urolig) gjorde jeg ikke d. Får se i natt hva jeg orker, har en mann som brøyter og slik som det snør her så ser vi sikkert ikke han før på mandag...

Han er ellers så hjelpsom så d er jo bare typisk at det skulle starte nå :)

Skrevet

sånne ting skjer alltid når det passer dårligst. det er visst sånn det er å ha barn ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...