Gå til innhold

Hvilken av alle vogner liker du best?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Heia!

Jeg er "fersking" og har ikke mye erfaring, men jeg har vært ute i flere butikker og "prøvetrillet" vogner og jeg har falt pladask for Hartan Racer XLS. Den har 6 hjul(dobble foran) og disse står nærmere hverandre enn bakhjulene og er svingbare. Kan snu på femøringen!

Jeg ønsker ikke vogn med kun 3 hjul, jeg opplever disse som litt mindre stødige og det er og erfaringen jeg har, om enn lite..

Uansett, så sjekk ut www.babybee.se - vesentlig billigere enn her i Norge.

Enda billigere er det jo nedover i Europa, men det blir kanskje vanskeligere å få handlet og...

Lykke til...

Kan ikke si hvilken vogn jeg liker best, for synes egentlig at ulike vogner dekker de ulike behovene en har etterhvert som barnet vokser.

Men av de vognene jeg har hatt så har iallefall OTH den desidert beste trillekomforten. Den var veldig god for barnet, bortsett fra at jeg savnet regulerbart fotbrett (men man kan ikke få alt). Kjempelett å legge sammen/slå opp, utrolig lett og god ryggjustering (den savner jeg mest) og stor handlekurv.

Til de minste babyene har jeg sansen for tradisjonelle firhjulinger med god fjæring slik at den kan "gynges", men de fleste av disse vognene er jo så TUNGE...Skal jeg si èn av dem så må det være simo duo.

Simo kombi helt klart. Etter selv å ha fått tre barn, vært dagmamma i fire år og jobbet i barnehage i fem år så er simo den med best plass og best kvalitet. Vi må kjøpe ny vogn til nr 4 og valget er helt klart og enkelt Simo kombi.

Annonse

Ser flere har svart det samme som meg: Uten tvil Brio happy med teleskopunderstellet. Kjempe fin, lett og god vogn, lettere enn alle andre 4 hjulinger. OTH er også en super duper vogn, men ville heller valgt happy som jeg syns er en bedre vogn det første året i alle fall. Syns også brio sitty trillen er kjempe god å trille!

Jeg liker best emmaljunga edge duo, den er kjempe og er en veldig god og robust vogn. Kjenner mange som er kjempe fornøyd med denne vogna.Vi har bestilt denne i svart. Gleder meg til den er i hus=)

Er lang leveringstid, så lurt å være ute i god tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...