Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Ingenting nytt her Hehe... Skal jo ta blodprøven på fredag. Men er ganske overbevist om hva resultatet vil bli uansett... Ja, ja...
elmaaani Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2008 Men du vet jo ikke?? Det er jo mange som tror at det ikke har fungert som får en overraskelse! Når skal du ha TR da? ... jeg fikk bestandig TR 3 dager før BP jeg... så da visste jeg jo...
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Sist fikk jeg TR dagen etter blodprøven. Så får se da...den kommer vel neste løradg da hehe
elmaaani Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #5 Skrevet 23. februar 2008 neida! =) Lykke til! håper du greier å holde motet opp disse siste dagene før bp også!
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #6 Skrevet 23. februar 2008 Argh! Humøret går bare opp og ned! Idag er jeg sur på mannen...uten at han har gjort noe som helst! Bare I DÅRLIG HUMØR!!!!!! Men man blir vel litt sånn hormontroll av de medisinene også...???
elmaaani Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #7 Skrevet 24. februar 2008 ja.. hehe.. sa til mannen min at dersom alt går som jeg vil så har jeg begynt med hormoner innen han kommer hjem fra jobb neste gang... han så litt skeptisk ut til å begynne med.. jeg blir ENORMT Ustabil av medisinene.. spesient en til to uker etter ovitrelle!.. forsmak på hvordan jeg evt kommer til å være som gravid.. hehe! Karene må jo ta sin del av støyten de også! =)
elmaaani Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #8 Skrevet 24. februar 2008 sorry noen skriveleif =) ... sikkert for tidlig?? hehe!!!.. nei no vet jeg det.. mannen dro jo nå nettopp og skal være borte i 2 uker! .. det er derfor jeg ikke greier å skrive =p du godtar den unnskyldningen? =)
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #9 Skrevet 24. februar 2008 hehe...jepp- godtar unnskyldningen Du skal ringe inn mens neste uke eller? Hvor lenge pleier du stå på medisiner? Og bruker du noe annet enn pergo og menopur? ÅÅÅÅÅ!!!!! NÅ MÅ DET BLI VÅR TUR SNART!!!!!!!!! Men er i godt humør igjen idag hehe
elmaaani Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #10 Skrevet 24. februar 2008 Enig!.. kan da ikke være lenge igjen til at vår tur kommer eller??? Håper å ringe inn mens på tirsdag =) (må krysse fingrene for at TR ikke blir for mye forsinket..) Jeg må gå på menopur i ca 8 dager og insemineres ca dag 15.. dvs onsdagen før påske... =S.. TR har ikke mange dagene å gå på dersom hun er forsinket......
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #11 Skrevet 24. februar 2008 Skal sende min tante over til deg slik at hun dukker opp hos deg (for aller siste gang på minst 9 mnd) presis tirsdag... eller skal vi si mandag?? Og satse på at hun ikke dukker opp hos meg til helga?? Hehe... Det syns jeg var en god idé Vært et par timer på jobb nå. Bare vært hjemme og dusjet og skal til svigers på middag. Ja takk, så slipper vi lage middag selv
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 24. februar 2008 #12 Skrevet 24. februar 2008 Skriver under på at der er Turbotrollet sin tur nå, ja!!!!! Bare vent! Denne spira klorer seg fast, skal du se! :-D
elmaaani Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #13 Skrevet 24. februar 2008 lurt... istedet for at du skal få ho på besøk kan du bare sende ho hit... =) jey!!!! lykke for begge to! =) Hva jobber du med da turbotrollet? Skal egentlig jobbe litt jeg å, men har blitt dårlig med det. Var ute å gikk i skogen i 1 og 1/2 time i solen =) Har noen kilo som må vekk! .. denne peroen, PCOen og dårlige nyheter hjelper ikke på vekta! .. hihi! dårlig viljestyrke kalles det =p Så herlig å slippe å lage middag selv da!! kos deg!!
elmaaani Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #14 Skrevet 24. februar 2008 denne rettskrivinga denne rettskrivinga... kan vel ikke skylde på at det er for tidlig nå?? hihi! Jeg mente pergoen
Gjest Skrevet 24. februar 2008 #15 Skrevet 24. februar 2008 Hehe...den rettskrivingen ja. Fingrene slår jo litt krøll på seg i blant Hehe Jeg er sykepleier. Jobber ikke helg nå, men måtte bare ordne litt ting klart til i morgen Og ja, jeg syns det var en luuuuur idè å sende tanta til deg slik at jeg ikke får den og at det er ditt siste besøk for i år Hadde passet oss genialt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå