Leetha Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Lillegutt er straks 9 mnd og er fortsatt våken om natta for å få flaske. Alt mellom 02 eller 04 tiden. Håper å få slutta med den flaska da han legger godt på seg og spiser godt om dagen, men det er ikke så lett. Jeg prøver alltid med smokk først når han våkner men etter en liten stund begynner han igjen, og han blir veldig sint, enda jeg er der hos han. I natt prøvde sambo, han tok han til og med opp og gikk med han men han grøt som en gal og verken jeg eller han fikk kontakt. Det er først når han får flaska gråten kappes over. og han sovner da etterhvert, men er ganske urolig resten av natta. Jeg forventer ikke at han skal sove hele natta, heller ikke at den flaska skal bli borte med et knips, men han er så lenge våken midt på natta selv om han får flaske. og når han sovner igjen er han urolig og vi må gi en del smokk også. Jeg legger meg 20-21 tia for å få nok søvn har ikke så mye samliv for tia kan man si. ekkelt å ikke få kontakt med han heller, han gråter og gråter selv om vi bysser og bærer. Noen som har eller har hatt det slik, og når ga det seg? Han sov faktisk hele natta for 3 mnd siden. og sovna fort igjen etter flaska også. er først den siste mnd han har begynt slik med lange våken perioder og urolig. ja, han driver med tenner også, så kansje det er det. men rart at ei flaske kan roe han da. og han sluker flaska (rundt 150 ml)
drmjenter Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Hei, Hørtes leit ut. Jeg kan ikke svare for selve gråtingen, har ikke hatt det slik med hverken første eller nr 2- MEN høres ut som om det kan være de tennene han jobber med- og/eller at han trenger mer mat?? Tenner er jo som oftest til mer besvær på natten, etter hva jeg husker fra min førstefødte. Min første sov igjennom fra veldig tidlig, så vet ikke hva som mer vanlig at de som spiser om natten trenger, men 150ml er kanskje litt lite for en på 9 mnd? Min vesle på 3mnd sluker en flaske på 150ml raskt - så kanskje han vil ha litt mer? Du kjenner han best, så mulig han overhodet ikke trenger mat- men er jo som du sier det som roer han, når han få flaska. Kan vel også være kosen med flaska når han ikke har det helt greit..?? Merker det på babyen her at hvis hun har en urolig natt og får pupp så roer hun seg- selvom hun ikke spiser noe særlig. Håper det ordner seg snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå