Gå til innhold

Bør jeg bekymre meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går så la vi jenta vår på 2mnd klokka 19.30, hun våknet i 4 tiden, men fikk smokken og sovnet igjen med en gang.

Vi sto opp klokken 7, da fikk hun mat og deretter tok vi morgenstellet. Da merket jeg at hun hadde helt tørr bleie. Det kan kanskje ha vært liiiittegrann der, men det må ha kommet i går kveld for det var helt tørt.

Bør jeg være redd siden hun ikke ha tisset på alle de timene?

Hun har mange våte bleier iløpet av dagen, og er ei frisk og rask jente på ALLE mulige måter =)

I går ettermiddag var vi forøvrig på babysvømming for første gang, så jeg lurer på om hun kanskje var så sliten rett og slett at hun har sovet så godt at hun ikke har hatt mulighet til å tisse?

Det har skjedd før at hun har tørr bleie på morgenen, men da har hun ikke sovet fult så mange timer i strekk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tisser uansett om de sover godt eller ei. Saken er vel at hun ikke har fått så mye væske inn, og dermed kommer det heller ikke noe ut.

Så lenge babyen leverer fem-seks våte bleier i løpet av et døgn, mener i alle fall helsestasjonen at alt er bra. Så am henne i dag, du, da renner det nok fort ut igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...