Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i 12pp, 1SA og 1MA

HAdde MA i oktober, skjer ingenting etter dette, og min gyn ville ikke ta noen sjekk etter dette for hun mente at jeg blir gravid siden jeg har 1 barn fra før.

Hadde siste mens 27.1.08, Pos el test 14.02, var veldig flinke denne mnd og har gjort alt etter boken!! VAr skikkelig sikker på at denne mnd gikk det helt i boks, og fikk sympt ca 1 uke etter el. Ømme pupper, trøtt,humørsvinger og ufattelig sulten...Kjøpte test i går, tok 1 test men neg, tok test morgen urin i dag- NEGATIV. Symptomene er borte og jeg skjønner ingenting nå, og hva gjør jeg nå? Har EL, men tror jeg skal ta kontakt med Volvat en Gyn der om de kan hjelpe meg, noen som kjenner til de???Kan de skrive ut Pergotime???

Noen med samme erfaring??

Tusen takk for alle svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom din El var den 15.05 (siden du hadde pos el test dagen før), så er det ikke rart at grav.test er negativ selv om du skulle vert graviod. Du har rett og slett testet altfor tidlig.

Du kan alltids gå privat når det gjelder utrdning, det er ingen problem. Jeg håper du finner ut av det. Lykke til videre, må ulykken snu for dg nå;)

Skrevet

Hei og takk for svar! Jeg føler meg bare så sliten og lei, og vet ikke om det er meg eller sambo som ikke er i orden. SIst jeg var hos Gyn ville hun ikke ta sjekk etter jeg hadde MA i okt. ble så skuffet derfor tenkte jeg å høre med volvat,,,velldig dyrt!!!!

ER det for tidlig å teste,det trodde ikke jeg siden jeg har 28 dager syklus, men er det fortsatt håp??

Ønsker at det skjer noe snart! Har gått opp endel i vekt også ....vanskelig å gå ned igjen..

HA en fin dag:)

Skrevet

Du bør vente ca 14 dager ETTER EL til du tester for å få ett sikkert svar, så dersom du plusser på dette antall dager på den 15.02, så vil du se at det er fortidlig å teste.

Når det gjelder det å miste så er det ingen som tar full utredning før man har mistet 3 ganger. jeg sliter med å bli gravid, å da mener jeg virkelig sliter. Men selv om jeg i tillegg har vert uheldig å miste så er det ingen som vil se om det er noe galt i forhold til akkurat det.

det som de derimot gjør er at de sjekker om det e rnoe som hindrer dg i å bli gravid. jeg tror nok at det ikke er det hos dere siden du har klart å bli gravid 2 ganger på 1 år, det e rveldig bra. det er helt normalt å prøve en stund før man får det til.

Ønsker dg lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...