Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 år, tror det har mye med at jeg gjenomførte en abort jeg Absolutt ikke ville, og har da hatt lyst på en til. Det er det kun mannen min som vet, da jeg ikke ville at andre skulle vite noe om mitt private ønske, men i det siste så har jeg nærmest ropt det ut at, jo, jeg kunne fint tenkt meg små igjen. MEN DET SYNS IKKE SVIGERMOR NOE OM. Men hva i verden har hun med det å gjøre, hun er 71 og kommer ikke til å måtte stille opp for den uansett, Men det er vel ren og skjær misunnelse at hun ikke har fler en de tre hun har. (har fått høre at hun kunne tenkt seg fler.) måtte bare få det ut..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Er selv gravid med mitt første barn (er i 20-årene), med en mann som er en del eldre enn meg. Hans foreldre skulle helst sett at vi ikke fikk barn i det hele tatt, og skulle vel til og med ønske at jeg ikke eksisterte heller. Men, det stoppet ikke meg og min mann fra å ville ha barn sammen. Synes du skal gjøre det samme: Når du og mannen din har lyst og mulighet til å få barn, så gjør det! Det er ditt liv, din svigermor har ingen rett til å bestemme over dine valg.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 kjære anonym:) er også gravid med en mann som er en del år eldre enn meg og er i 20 årene (vi ønsker oss fleire barn også)...ikke alltid like lett...vi har det kjempefint sammen,men ikke alle som forstår hvorfor vi velger å være sammen når vi har så stor aldersforskjell...kjærligheten er sterk, slik er det bare:) hvor mangen år er det mellom dere?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 og til du anonym nr 1...ikke bry deg om hva andre mener:) vil du ha barn nå,så er det meningen:) lykke til:)
sekstisjuer Skrevet 24. februar 2008 #5 Skrevet 24. februar 2008 Min svigermor var egentlig fornøyd med de ti barnebarna hun hadde, det fikk vi da ettertrykkelig høre før vi ble gravide igjen. Nå når hun vet at det kommer ett barnebarn til er hun helt på tuppa. Skal se din svigermor endrer mening også. Synes det er trist å lese at du måtte gjennomføre en abort du absolutt ikke ville ta. Føler med deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå