Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 sover de bedre da??hun vokner alltid når vi legger henne i egen seng..kanskje fordi det er kaldt?så tenkte da på ei varmeflaske..noen som vet?
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Bedre at de er for kald enn for varm, så jeg ville ikke gjort det.
stinelin81-3 smågull Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Da vi skulle venne vesla til senga si så varmet vi den opp FØR vi la henne nedi. Flaska ble flyttet til fotenden når hun lå der. Funket fint. ble ikke for varmt.
petite fleur Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Helsesøster anbefalte meg å gjøre akkurat det stinelin81 gjorde. Etter amming om natta blir det ofte en brå overgang fra mors varme favn til den kalde senga, da er det lettere for babyen å sovne hvis senga er litt oppvarmet. Vi brukte den en måneds tid før vi fant ut at han sovnet greit uten ;-)
Krøvvel Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Det pleier vi å ha, før babyen legger seg, så tar vi den bort. Særlig hvis det er kaldt i rommet eller i huset. Men om natta gidder jeg ikke å styre med varmeflaske. Kun på kvelden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå