Anonym bruker Skrevet 23. februar 2008 #1 Skrevet 23. februar 2008 Noen som kan anbefale noen bra engangsinnlegg?? Er det mange som bruker disse i tillegg til innlegg i ull??
tessa 82 Skrevet 23. februar 2008 #2 Skrevet 23. februar 2008 Jeg liker de fra Coop! De er ikke så stive og synes ikke så godt som de andre jeg har prøvd...
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #3 Skrevet 23. februar 2008 Jeg bruker bare de i ull, ble frarådet å bruke engangs, fordi man blir lettere sår av dem.
ennaH Skrevet 23. februar 2008 #4 Skrevet 23. februar 2008 Avent sine er de mykeste, synes jeg. MEn de er ikke så lett å få tak i. Skal du ha ullinnlegg, må du ha papirinnlegg innerst mot puppen. Da skifter du ut papirinnleggene etter hvert som de blir våte av melk.
mommytil2gutter Skrevet 23. februar 2008 #5 Skrevet 23. februar 2008 Hvis du lekker mye så er Chicco sine de beste synes jeg. Jeg lekker rett gjennom natusan sine. Chicco innlegg er veldig tynne, de har sånn microperler som suger opp melka. Avent er bra også men du får ikke så mange i hver pakke. Chicco ammeinnlegg kan kjøpes på apotek 1 eller alliance apoteket. Jeg bruker chicco innerst og ull ytterst. Jeg blir ikke sår av de fordi de ikke klistrer seg til brystvorten som natusan sine gjøre. Lykke til.
*rbte* Skrevet 24. februar 2008 #6 Skrevet 24. februar 2008 Sier meg enig med mammatilgabeogluke. Chicco sine er kjempe bra! Absolutt og anbefale.
bruse Skrevet 24. februar 2008 #7 Skrevet 24. februar 2008 Jeg bruker medela sine og er kjempefornøyd. De er tynne, har god oppsugingsevne og fester seg ikke til puppen. Chicco(?) sine fungerte også greit, men de hadde ikke så god passform syntes jeg. Ble litt klumpete. Natusan sine hang fast på puppen så de var ubrukelige (viss det ikke var noen andre.. nei tror det var natusan..)
camosilla Skrevet 24. februar 2008 #8 Skrevet 24. februar 2008 Hvor får man kjøpt chicco sine da? Har bare sett de fra natusan jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå