Gå til innhold

Så irriterende når det mangler deler på IKEA møbler!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte i dag en Hemnes kommode til snuppa sitt soverom.

Er ikke så god på å skru sammen slike ting, men tenkte jeg skulle prøve. Synes først det var litt skummelt, for det var så veldig mange deler. Begynte på skuffene, de er vel lettest... og det gikk kjempefint.

Begynte på resten med kjempestor selvtillit, og det går kjempe bra. Jeg forstår tegningene, og har det ganske godt med meg selv: Så finner jeg ut at det mangler 4 vesentlige "planker"! Så får ikke skrudde den ferdig. Jeg som var så godt i gang!

Håper jeg får ordnet det i morgen, kjedelig med en kommode til 2000 som ikke kan brukes..

Noen som vet om jeg må levere tilbake alt og få ny, eller om jeg bare kan gå inn og få delene? Kjipt hvis jeg må ta fra hverandre alle skuffene:-/

Jeg har jo selvfølgelig kastet alt av papp og papir det var pakket i...

Vet ikke om det har noe å si?

Skrevet

Er enig, vi pleier ikke kjøpe møbler der til vanlig, men likte så godt denne kommoden..og var såå klar til å ommøblere på rommet hennes i dag...

Skrevet

Liker utstillingene, men pleier å klare å dy meg når ting kommer flatpakka, vet jeg får fnatt før jeg har rukket å finne bruksanvisningen inni pakka:p hehe

Skrevet

MItt aller første møbel, kjøpte jeg på sengetøylageret ( Jysk ), og det kom også flatpakket. Hadde vel ikke gjort annet enn å se litt på bruksanvisningen og alle delene før jeg ga opp. Sa til megselv at dette klarer jeg ikke. hehe Tålmodig? Nei, ikke til enkelte ting.. :-)

Skrevet

Ikea= strategi for å få kunder til å komme tilbake, hente manglende deler og handle mer=)

Skrevet

hehe,, nei det blir ikke aktuelt her. I morgen er det bare inn og få ordnet dette, så ut igjen.. Jeg har faktisk vært på IKEA flere ganger uten å handle noe.. Ikke så mange som tror meg.. hehe

Skrevet

Hmm, har aldri vært borte i at det har manglet deler til Ikea-møbler, jysk derimot *grøss og gru* mareritt.

Tror nok du bare kan ta med eg instruksen og vise dem hvilke deler det er som mangler. Tror ikke ikea skal være noe vansklige med det, etter det jeg har hørt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...