Gå til innhold

Mer NAVN:) Flere som har fått høre at de IKKE kler navnet sitt?

Anbefalte innlegg

Jeg har flere ganger fått høre at jeg ikke ser ut som en Lisa "oj du ser ikke ut som en Lisa" eller "Lisa, heter du virkelig det, det hadde jeg aldri gjettet"

Haha, akkuratt som man bare kan se på en person å gjette seg til hva h*n heter..

En som sa jeg burde bytte navn til Solfrid engang, for jeg så absolutt ut som en solfrid, vet ikke om det var bra eller dålig jeg, hehe

Og hvordan ser egentlig en Lisa ut?

Fortsetter under...

Når jeg hører Lisa ser jeg for meg to typer; den ene er frekk og pågående. Av typen som tar det hun trenger, ikke kjøpe. Svart i klærne og frekk i munnen. Skyr ingenting.

Den andre typen er liten, nusselig med musefletter og pent språk :)

Kommer vell ann på hvilke Lisa`er enn har møtt i sitt liv tidligere?

Har aldri fått høre at navnet mitt ikke er typisk meg.

Men har flere ganger fått høre at det er spesielt.

(Yeah right, hvorfor får jeg stadig brevet til naboen da liksom ;) )

Navnet Lisa får meg til å tenke på en Vero Moda-berte. Ikke negativt i den forstand, men jentene som jobber på Vero Moda er stort sett søte, trendy og nokså like i utseende synes jeg. Der har du mitt indre bilde av Lisa. Hehe.

Lisa gikk til skolen....så hun er søt og veloppdratt!!

Med musefletter og ett søtt lite annsikt????

Kjenner faktiskt ikke noen Lisa jeg så dette er nok en bare ren gjetting:))

For meg kan Lisa`er se ganske forskjellige ut. Noen er veldig lyse med blå øyer og et typisk norsk utseende. Samtidig er det skikkelig typisk Vietnameser og kalle barna sine født i Norge, for Lisa, og disse barna har jo sjeldent et typisk norskt utseende.

Så for meg er en Lisa ganske mye i grunn (sånn utseendemessig sett). Personligheten på en Lisa er typisk skoleflink og veldig søt :-)

Annonse

Hehe syns du passer til navnet ditt jeg ....

Aldri fått høre verken at jeg kler eller ikke kler navnet mitt. Men så har jeg ikke ett sånt veldig vanlig navn heller da.. Hehe.

He he. Jeg har ingen spesiell formening om du passer til å hete Lisa eller ikke, men ei pen jente var du ihvertfall:) Og navnet ditt er fint:)

Selv har jeg et såkalt harry-navn, så det er mulig folk vil mene at jeg passer til navnet mitt:P

Er flere grader av berte i mine øyne.. Syns Lisa virker bertete, på en jentene positiv måte.

Men når ei jente er berte er det masse sminke, ihjelbleika hår og litt sånne Lene Alexandra tendenser på stemmen. Er i alle fall sånn her jeg kommer fra.Hehe

Kanskje som meg? =)

Heter også Lisa, men har vel aldri fått noen kommentarer som går på om jeg kler navnet eller ikke.

Det går mer i morsomheter som: "Lisa Marie Presley eller? hahaha"

Annonse

Haha og alle tror de er sååå morsome når de spør da, "er du oppkalt etter datteren til Elvis eller??"

Akkuratt som om det er første gangen man får det spm servert..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...