Gå til innhold

noen som bruker baby hawk/toddler hawk?kor stor kan bæreren være?men 180cm stropper?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Jeg bruker babyhawk og med mine 88 kg fordelt på 160 cm, har jeg de vanlige stroppene. Og det holder i massevis!

Skrevet

oki.hvor stor kan babyen være i babyhawk?e så usikker.sønnen min e 7 mnd no.

tusen takk for svar hjertebank&lukas

Skrevet

Man kan også velge å bestille XL stropper, det ville jeg gjort så kan man twiste på barnets rygg ;-).

Barnet kan bæres i den til 3 -4 år, da med hendene over panlet, eventuelt kan man kjøpe toddler mei tai om man vil at barnet skal kunne ha hendene inni.

Skrevet

kan man bestille xl stropper på lotusbarn?ska ha den babyhawk mei tai tenkte i

Skrevet

må man gå inn på babyhawk eller kan man bestille lengre stropper med de motivene som er på lotusbarn?

Skrevet

Altså du må spesialbestille om du skal ha lengre stropper, men du kan bestille de stoffene du vil. Vil du ha de samme motivene som de ferdigsydde mei taiene hos lotusbarn så kan du bare bestille det. Men hvis du spesiallbestiller tar det litt lengre tid i posten enn om du kjøper de ferdigsydde med kortere stropper.

Skrevet

tusen takk for svar :-)

Skrevet

Kan anbefale deg å bestille direkte fra babyhawk.com, det gikk kjapt. Jeg designet selv, og i tillegg valgte lomme og lekering. Jeg betalte bare 95 dollar! Uten noe tillegg koster den bare 80 dollar.

Lommen var genial syns jeg, der får jeg plass til sikleklut og evt lommebok når jeg er på butikken. Lekeringen har jeg ikke brukt noe særlig ennå, da pjokken min på 6 mnd er mest opptatt av å se seg rundt omkring når han blir båret rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...