Gå til innhold

Litt annen vri. Har familielivet blitt slik du trodde?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både positive og negative sider.

I starten synes jeg det ikke var så travelt med baby som alle ville ha det til, og skal si jeg angrer på å ha uttalt meg om det til andre nå. Plutselig er han mye mer våken på dagen og det er ikke alltid like lett å få dusja, spist, gjøre husvask osv.

Men jeg er jo uendelig glad i sjarmtrollet mitt da og savner å styre å dulle med han en liten stund etter han har lagt seg når jeg endelig har tid til meg selv likevel:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Artig tråd!;)

Må si at familielivet var mye mer enn jeg noen gang kunne forestilt meg.

Av det positivet vel og merke.

Når jeg gikk gravid fikk jeg alltid høre m det negative, som: Nå er det slutt på middagslurene, dette blir travelt, vent til barnet begynner å bevege seg du, uff, slutt på søvn om nettene for dere osv osv..

Likevel har ikke jeg tatt ne av dette som negativt, enda jeg hadde en unge med kraftig kolikk i 3 mnd.

Familielivet er FANTASTISK!

Har aldri følt meg mere stolt for noe i hele mitt liv enn nå(Er selvfølgelig 1gangs mamma).. Føler meg rett og slett skikkelig rik:D

Selvfølgelig er det litt stress til tider, men ser faktisk ikke på det sm negativt.

Så de negative sidene kan jeg desverre ikke dele, for ser ikke noen enda. Regner med de kommer litt med neste barn muligens?:;) Hehe

Skrevet

Signerer her, ang det nagative vi fikk høre før fødselen. Nattevåk, bærsebleier, gulp, ingen tid for oss selv... Når sant skal sies, har vi vært heldig med jenta vår. Lite nattevåh, men bærsebleier og gulp kan en ikke gjøre så mye med. Men det er jo jenta vår!!! Tid for oss selv blir det mindre av. Vi er så heldige å har to sett besteforeldre her som kan ta jenta vår, da kan vi gå på kino, ut å spise, ta en tur på ski osv...

Livet har blitt bedre etter tulla kom vil jeg si.

Minuset er vel tid som kjærester og det blir selvfølgelig meindre spontanitet.... men men de blir tidsnok store! Vi får nye tiden jenter!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...