Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Tenkte det kunne være artig å skryte litt om pappaene i huset og deres forhold til babyen. Velger å være anonym for er jo blitt så lett å få kritikk uanset hva man skriver for tiden. Er veldig stolt av kjæresten min og hans rolle som pappa, men for å nevne noe synes jeg han er veldig flink å legge gutten vår, kose, synge og roe han viss han er urolig. Hva med dere andre?
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Mannen min er fantastisk med snuppa! Han er så rolig og får henne til å roe seg fort om hun våkner etter leggetid. Han synger omtrent nonstop..(gøy for henne, noe slitsomt for meg siden det er "Her kommer Ole Brumm"..hele tiden..høhø)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 hehe.. ser det for meg.. her går det i so ro lillemann. enten det er dag eller natt;p
Krøvvel Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Jeg trenger ikke være anonym:-) Jeg er stolt av mannen min! Han er flink til å synge for lillemor, skifte og bære henne når hun skriker. Han står opp med henne hver lørdag og søndag morgen og gir henne flaske mens jeg sover. Han er flinkere enn meg til å lage ablegøyer med henne:-)
Marolla Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Mannen min er flink til å ta del i alt annet enn bæsjebleier. Vet at han så gjerne vil delta i de også,- men syns ikke han skal holde henne fast med den ene hånden mens han roper på rolf og støtter seg på dassen med den andre Hun er pappas lille prinsesse
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 hihi... vittig at disse bæsjebleien skal være en så stor utfordring.. fnis.
*1+1=2 små* Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 samboern min er super flink til å ta bæsjebleiene til snuppa!!!
AE❤️ Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 For det første var han fantastisk under fødselen og etterpå! Han er kjempeflink med gullet, rolig,tålmodig og alt det der om jeg ikke er..hehe.. Denne uken har vi startet med sove i egen seng prosjekt,sambo har tatt det. Fått henne til og sovne og holdt på! Kjempeflink! Flink til og leke med henne. Veldig flink til og snakke med henne, gi henne komplimenter, noe hun elsker!! Sånn som så fin du var i dag da, pyntet deg osv.. Hun er 8 mnd,men hun strååler:) Flink med henne på badet,kle på,bade ol. Ikke fullt så glad i og skifte bleier.
To tette og en badehette Skrevet 22. februar 2008 #9 Skrevet 22. februar 2008 Han er flink til alt. Enkelt og greit ,-) Vi har fra første stund delt på alle oppgaver så vi bytter på stell, mating, leking, turer og kos osv. Han er like forelsket i småttasen som meg og sier sikkert 10 ganger om dagen "Så nydelig du er! Så god! Så flink" osv osv. Noen ganger bestemmer sjefen selv at det er kun mamma som gjelder, f.eks nå som han er syk men ellers er det ett fett om det er mamma eller pappa som har ham.
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #10 Skrevet 22. februar 2008 Så koselig da, her var det mange flinke pappaer:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Min er veeeldig flink til å sitte på dataen, og ligge på sofaen å se på tv..... Haha, neida.. Det må da alle i blandt!) Han er kjempe flink med lillegutten, står gjerne opp om morgenen når han har fri slik at jeg får sove leeenge, styrer og steller, mater og bader han;) Desverre ikke så flink til husarbeid, men man kan vel ikke få i pose og sekk?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Pappaen her er flink til alt, inkludert bærsjebleier Ekstra flink med storesøster, ordner henne morgen og kveld + at han leser for henne hver kveld når hun legger seg. Hvorfor er det slik her inne nå, at man blir kritisert hvis man både klager og skryter...??? Trodde det var derfor man hadde dette forumet jeg- for å dele positive og negative aspekter rundt det vi opplever. hmm.. Ha en fin fredag:)
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #13 Skrevet 22. februar 2008 Herreguuuud så heldige dere er!!!!!
Brenda med 2 ute Skrevet 22. februar 2008 #14 Skrevet 22. februar 2008 Han er kjempeflink! Hun våkner som regel 10 min etter han om morningen, da er han ferdig dusjet. Når han kommer in på rommet og skal hente klær ligger hun våken i sengen og spreller. Da tar han henne opp og tar hele morgen stellet og akkurat før han stikker på jobb får jeg henne så jeg kan amme. Deilig å få en 45 min ekstra søvn. Mater, bysser, leker, bader og har det veldig fint sammen med henne. Han gjør alt for at jeg skal få avlasting. Selv om han jobber mye til tider så elsker han å være med jenta si....hele tia! De går til og med på babysvømming sammen en gang i uken, det synes jeg er veldig koselig. Fint at de gjør noe sammen, bare de to.
Gjest Skrevet 23. februar 2008 #15 Skrevet 23. februar 2008 Mannen min er utrulig flink til å leike med ungane, lese og synge og sånt. Han er rett og slett ein fantastisk flink pappa! I tilegg er han ein utrulig flink og god og snill mann.
miss blithe Skrevet 23. februar 2008 #16 Skrevet 23. februar 2008 Pappaen her er veldig flink å stå opp med småen når han har fri. Badingen er en av tingene pappaen har hatt ansvar for. Ellers er han god på kosing og leking når han kommer hjem fra jobb. Og turer med småen når han har fri. Ellers hjelper han jo til med mating å stell sånn ellers og, Må og si jeg tror aldri jeg hadde kommet meg igjennom fødselen uten min kjære.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå