Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Lurer på om det er flere som har babyer som ikker finner søvnen selv... Hva tid kan vi forvente at de klarer det? Blir sliten av å gå rundt å bysse.
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 tulla mi klarer ikke helt det - så jeg må puppe henne i søvn...
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 signerer her.. eneste gangen snuppen sovner av seg selv er når vi er på trille tur eller bil tur.. ellers må han ha litt hjelp for å sovne. hadde kolikk i 4,5 mnd så han blei bært på og byssa da så er ikke helt avvent med det enda men vi er på god vei..
Krøvvel Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 Hvor gamle er babyene deres da? Mi jente er 6 uker snart, hun kan være vanskelig å få til å sove. Men noen ganger klarer hun det, hvis hun er hundre prosent trøtt, mett og fornøyd. Litt av mitt problem er at jeg gjerne skulle ha utfordret henne til å sovne selv mer, men hun ligger på rommet vårt og det nytter ikke at hun skal skrike hele natta for mannen min skal jo på jobb. Men om natta sovner hun kjapt etter mating, og som oftest på dagen kan hun sovne av seg selv. Det er kvelden som er verst..
Legekjærringa Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 sign her...min er 6,5 mnd. Han har blitt flinkere da, men ikke konsekvent at han gjør det hver gang. Men vi jobber med saken. Er det vanlig at en nyfødt baby på noen uker finner søvnen selv da...?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 HI Mi tulle er 3mnd... Her er det motsatt, klarer det av og til om kvelden og sjelden om dagen. Men jobber med saken og håper det går lettere etter hvert!
fraja Skrevet 22. februar 2008 #8 Skrevet 22. februar 2008 jeg tror det går seg til med dere...jenta mi var sånn i starten sjøl, nå er hun 3,5 mnd, og super enkel å legge...men så lot jeg henne gråte litt rundt 2 mnd alder når jeg la henne for kvelden...var innom titt og ofte og forsikra henne om at vi var her, strøk henne på kinnet, tok hun opp første gang jeg var inne for å sjekke om hun hadde en rap, og tilslutt sovna hun...i starten holdt vi på opptil 2 timer, la henne da i 21-2200 tida...nå legger jeg henne ml 20-21.., og hun finner søvnen selv:-) Lykke til:-)
selma07 og engel Skrevet 22. februar 2008 #11 Skrevet 22. februar 2008 Selma er ett år... og jeg ammer henne i søvn.. eller til hun er mett, så komme rpappan og ligger i vår seng sammen med henne til hun sovner... og legger henne over i hennes seng... ingen god vane...
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #12 Skrevet 22. februar 2008 Jada, vi har også ei som ikke finner søvnen selv..... Hun tar ikke smokk, ikke totten, ikke sutteklut og ingen bamser er bra nok.... hun skal helst bæres til hun sovner og hun er 8 mnd!!!!!! selvfølgelig bærer vi IKKE , så det er et helvete her så og si hver kveld....og natt når hun våkner... blæ.. lurer på hvor lenge det skal være sånn.....?! Vil hun noen gang skjønne at hun MÅ lukke øya og SOVE??? Sliten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå