Gå til innhold

Vet du hva min 2-åring sa....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi var på barsel-besøk hos ei venninne i dag, og min lille "engel" presterte å si med stor innlevelse mens han hold seg for nesen og små-lo: Åh, fyyyyyy FADER, xxxxx har driti i bleia!

Jeg ble stående sjokkert og måpende, mens de andre knakk sammen og lo.

Min lille engel er ikke så "englete" allikevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

he he he....det kommer alltid noe overraskende ut av munnene på de små.

Skrevet

Mi lille prinsesse på 4 er veldig opptatt av måneder, tall og bokstaver. Idag ved kjøkkenbordet forteller hun veslevoksent om ting hun husker "som jeg gjole ifjol" og da sa hun ;" Ifjol vinter vettu mamma, når du og molmol val i barnehagen og så skulle vi lodde ut fisken knut..... det val sjuenittende juli" .... Jeg begynte å le og hun tittet morskt på meg. Jeg prøvde pent å forklare at juli er en sommermåned...... Hun var fortsatt veldig morsk da hun sa : men det her var i vinterjuli!!

Skrevet

He he he....så søt da :) Syns det er så utrolig søte når barn er litt veslevoksen.

Sønnen min er 3 år. Han prater veldig mye om da han var liten gutt. Han har til og med vært i afrika, og der var det kjempe kaldt, så det likte han ikke.

Også har han også sagt at når jeg blir 3 år, så skulle jeg få arve bursdagskronen hans som bhg lagde til han da han ble 3 år. Den var blitt for liten for han. Men da måtte jeg pent vente til jeg ble liten.

Vi har hatt mange slike samtaler, og jeg ler hver eneste gang.Så utrolig morsomt.

Skrevet

Hehehe, ja det kjenner jeg igjen med datteren min også .......hun snakker stadig vekk om når hun blir stor og jeg blir liten, og at hun da skal passe meg .......

De er så herlige de små!

Alle sammen er små kunstverk, helt unike og herlige på sin egen måte!

Jeg elsker sånne samtaler som du beskriver over, de er morsomme og får meg til å undre meg på nytt gjennom deres barndom (i tillegg til å ha ei lita berte, har jeg en eldre sønn og så jobber jeg i barnehage)

Skrevet

Ja, og det beste er om du lever deg inn i samtalene deres. Åh....det er det beste. Da får du høre så utrolig mye rart.

Skrevet

Hahahaha

Utrolig bra :D

Skrevet

De er nå søte,disse toåringene =o)

Min gutt sa her forleden dag,da jeg ba han komme ned av senga vår,som han hoppa og spratt i:

"Yes, sweetie!" sa han,og klatret ned..hehe

Aldri hørt han si det ordet før =o)

De plukker opp det utroligste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...