Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 Lukter så deilig av nypulte fitter...NOT! Rekeskall er det nærmeste jeg kommer en forklaring...Enig el? Og mannen lukter brie ost. Spesielt hvis det er et lag med pekkost under huden. Fysj.. Ikke rart jeg aldri gidder å pule mer.. blir egentlig litt kvalm av at så mange gjør det.. Hvorfor gidde det med alt det styret det medfølger??Greit man får orgasme, men det varer 10 sek eller? Nei, takke meg til dusjen og tanken på andre menn! Det er båder renslig og raskt og ikke minst NICE!
mammasgo`jente Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 Blir seriøst kvalm av innlegget ditt jeg... Hva vil du med å skrive dette?
"gullet" Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 støtter mini&mamma.... usj noen som er ute for og provosere og ha d gøy på andres bekostning igjenn... må si man har en stakkarslig hverdag når man ikke har annet og finne på
Moi 32 Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ha ha! Kan ikke annet enn å le! Herre gud, så teit!
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #5 Skrevet 22. februar 2008 hehe... alle forstår vel at det er på morro??? HI kjeder seg nok. Og hvis det er på tull så er det ingenting å bli kvalm av?
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #6 Skrevet 22. februar 2008 he he he .. ja nå fikk jeg meg en god latter ... noe så teit ... he he he
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 22. februar 2008 #7 Skrevet 22. februar 2008 For en urenslig mann du har da som lukter brie ost:-S Tror nok at du har litt problemer jeg... Syntes det er deilig å ha sex med mannen min, ville aldri byttet han ut for alt i verden så det så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå