tre små luringer Skrevet 22. februar 2008 #1 Skrevet 22. februar 2008 han får to til tre faste måltid på dagen spiser da godt, er 10 kg tung og ellers normal. kan jeg avvende han nå med nattmat?
Anonym bruker Skrevet 22. februar 2008 #2 Skrevet 22. februar 2008 litt tidlig synes jeg, og noen trenger rett og slett mat på natten lenger enn andre :-)
Gjest Skrevet 22. februar 2008 #3 Skrevet 22. februar 2008 Ja det tror jeg du kan :-) Et barn som får 3 faste måltider klarer seg fint over natten uten mat. Har selv en på snart 6mnd og han får 2 grøt måltider men tror han blir litt tørst egentlig. Jeg tenker og vente litt med det men hadde jeg hadd toldmodighet nokk så tror jeg at jeg hadde startet nå. Store søster fikk servicen på senga til hun var 11mnd ;p
NinaCath Skrevet 22. februar 2008 #4 Skrevet 22. februar 2008 Ammer du? For gjør du det kan du godt gi han en sup på natten en stund til, men når man tenker på at han veier 10 kg og får 3 måltider mat hver dag, så trenger han vel egentlig ikke nattmat. Var jeg deg, så hadde jeg tatt dette opp med helsesøster. Mange av oss har våre erfaringer, men barn er forskjellige. Bruk henne som kjenner dere fra helsestasjonen, det er de som kan gi gode råd til akkurat dere. Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå