Gå til innhold

trenger litt vogn hjelp??

mammatrollet + spire i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En trille med lufthjul og full liggestilling er ikke så lett å finne tror jeg. Emmaljunga og brio har noen gode triller, men ingen ikke har lufthjul og de har bare nesten full liggestilling. Men liggestillingen er bra nok for en baby over 6 mnd da ;-).

Mens GT sport har 100% full liggestilling og lufthjul, dette er da en vogn med 3 hjul, veier kun 10 kg. Har aldri sett vognen live (har bare sett GT safari som vistnok er litt større utgave), men vil tro den funker supert som en trille da den er liten og snerten =) (mange bruker denne som en slags "reise" vogn). Fin på bilde er den hvertfall! Kommer vist bare i blå og koster 2500 kr.

Link med bilde av GT sport:

http://www.biteringen.no/produkter/barnevognerutstyr/gtinstep/

Hei du!

GT vognen er visstnok veldig lett å ha om sommeren ja.

Jeg går selv å venter på en tvilling/søskenvogn av typen GT Safari, 3-hjuling, så gleder meg veldig til den kommer. Ellers så har jeg en simo kombivogn til datteren min på 5mnd, brukte den litt til sønnen min på 2år også, er jo kanskje litt tung om sommeren, men er kjempe fornøyd med den, har prøvd div andre vogner.

Hvis babyen din er over 6 mnd må du jo strengt tatt ikke ha full liggestilling, det holder med nesten full ;-). Og plastikkhjul er ganske greit det også altså, hvertfall på lette triller. Så jeg ville sett på brio sine to triller og emmaljunga sin.

Ellers så tror jeg at GT sport også er en god og grei vogn, fin farge er den også.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...